مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در استان گلستان برگزار شد

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی امروز همزمان با سراسر کشور در مصلی گرگان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، هشتمین سال گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی با حضور گسترده مردم و مسئولان استانی و شهرستانی با سخنرانی حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در مصلی وحدت برگزار شد و مردم شعارهای ضد آمریکایی، انگلیسی و ضد فتنه‌گران سر دادند.

اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه گرگان از کارمند، کشاورز و بازاری و دیگر اقشار این شهرستان در تجمعی حماسی جمع شدند تا روز 9 دی که روز بصیرت و آگاهی است را بزرگ بدارند و تکریم کنند و نشان دهند این ملت در راه پاسداری از ارزش‌های اسلامی و پیروی از خون شهدای انقلاب اسلامی همواره در کنار رهبری خواهند بود.

شرکتکنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر ضد ولایت فقیه، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده ، لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه‌ای هر گونه فتنه و فتنه‌افکنی را محکوم کردند.

مردم دیگر شهرهای استان گلستان نیز در 19 نقطه بار دیگر مردم در راستای تجدید بیعت خود با ولایت‌فقیه راهپیمایی سراسری 9 دی را با حضور باشکوه و پرشور خود برگزار کردند و همراه با مردم انقلابی، مومن و شهید پرور، جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

در این تجمعات مردم در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان با سردادن شعارهای مختلف اقدامات فتنه‌گران و دشمنان نظام در 88 را محکوم کردند و اعلام داشتند که هرگز اجازه تکرار حوادث سال 88 را به بدخواهان نظام نمی‌دهند.

901

کد خبر: 891143

وب گردی

وب گردی