دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد با وزیر راه و شهرسازی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلش شورای اسلامی، فیلی معاون عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی استان با وزیر راه و شهرسازی دیدار و در خصوص وضعیت راه‌های استان گفتگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز، احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: توسعه راه‌های اصلی و فرعی شهری و روستایی، تقویت زیرساخت ها و تاکید بر برخورداری استان از راه‌آهن و شتاب بخشی به پروژه ریلی کهگیلویه وبویراحمد از جمله مهمترین موضوعات این دیدار بود.
علی محمد احمدی افزود: این جلسه با هدف بررسی مشکلات طرح ها و پروژه های راه و شهرسازی در حوزه مسکن، راه، حمل و نقل، فرودگاه، راه آهن، بافت های فرسوده شهری، آزمایشگاه فنی خاک، پروژه های ملی، راه های روستایی و نگهداری جاده ها برگزار شد.
وی اظهار داشت: تمامی بخش های حوزه راه و شهرسازی و محورهای مواصلاتی اصلی بصورت تک به تک و کامل مورد بررسی و تاکید قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.
به گفته احمدی، با تشکیل این جلسه قطعا در حوزه حمل و نقل، نگهداری از راه ها و شتاب بخشی به احداث پروژه ها در بخش راه اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.
استاندار تصریح کرد: تامین و تخصیص اعتبارات پروژه های ملی در دست اجرای استان از وزیر راه شهرسازی مورد تاکید قرار گرفت.
وی یادآور شد: در این نشست گزارش کاملی از عملکرد حوزه راه و شهرسازی و مشکلات و کمبودهای در زمینه های مختلف به وزیر ارائه شد.
استاندار ابراز داشت، موضوع جابجایی زندان یاسوج جهت بهبود وضعیت پروازهای فرودگاه و شتاب بخشیدن به راه آهن از دیگر موضوعات این نشست بود که مقرر شد، اعتبارات خوبی در سال آینده به این پروژه اختصاص یابد.
این جلسه با حضور آخوندی وزیر راه و شهر سازی، احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، زارعی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر راه و شهرسازی، محمدیان مدیرساخت و توسعه منطقه جنوب کشور، فیلی معاون عمرانی استانداری و علی مردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

901

کد خبر: 891172

وب گردی

وب گردی