امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی ایران و عراق

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان از همکاری و تعامل فدراسیون های تیراندازی ایران و عراق طی تفاهم نامه‌ای خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، هیئت ورزشی کشور عراق شامل دبیر کل کمیته ملی المپیک و معاون وزیر ورزش این کشور، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، غلام رضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشورمان، برانوش نیک بین مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه و علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی ایران و تعدادی از مسئولان ورزش کشور از مجموعه ورزشی آزادی تهران بازدید کردند.

علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از حضور همتای عراقی خود در کشورمان، از همکاری های دوجانبه ایران و عراق استقبال کرد. وی اظهار داشت: هدف اصلی ما تعامل و همکاری بین فدراسیون تیراندازی و کمیته ملی المپیک عراق است.

دادگر در خصوص بازدید مسولان ورزش کشور عراق و تجهیزات و امکاناتی که در تیراندازی ایران وجود دارد، گفت: این هیئت همراه از بدو ورود به مجموعه ورزشی آزادی بازدیدی از میدان اهداف پروازی کشورمان داشتند و بازدیدی از سالن‌های فدراسیون تیراندازی داشته و از نزدیک با امکانات و تجهزات ورزش تیراندازی ایران آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: این بازدید برای مسئولان ورزش عراق بسیار لذت بخش بود و از داشتن چنین امکاناتی ابراز تعجب کردند.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره تعاملات ایجاد شده گفت: در مذاکراتی که با مقامات ورزش کشور عراق داشتیم در خصوص انتقال دانش فنی ورزش تیراندازی و توسعه آن چه در صادرات فشنگ ورزشی، آموزش مربیان و داوران بحث و گفتگو شد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک عراق پس از بازدید از فدراسیون تیراندازی کشورمان، علی دادگر و مسئولان فدراسیون را به عراق دعوت کرد تا از امکانات تیراندازی این کشور بازدید کنند.

درپایان رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان پروتکل همکاری دو فدراسیون را به دبیر کل کمیته ملی المپیک عراق ارائه کرد تا در آینده‌ای نزدیک به امضاء برسد. از حاشیه‌های این بازدید می‌توان به دست به سلاح شدن مقامات ورزش عراق و معاونین وزارت ورزش و جوانان کشورمان در میدان اهداف پروازی اشاره کرد.

602

کد خبر: 891179

وب گردی

وب گردی