خیلی ها انقلابی بودند ولی بعدها از قطار انقلاب پیاده شدند

امام جمعه شهر زیراب نهم دیماه سال 1388 که روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است را انقلاب سوم و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش ایسکانیوز: حجت الاسلام و المسلمین محمدزمان رضایی در مراسم گرامیداشت سالروز نهم دیماه که با حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در نمازخانه دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه بزرگترین کار بشر حکومت داری است اظهار کرد: «اینکه می گویند دین باید از سیاست جدا باشد سخن بیهوده ایست بلکه مهمترین وظیفه دین تزکیه، سیاست و حکومت داری است».
حجت الاسلام رضایی با توجه به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند اگر کسی تقوی نداشته باشد نباید در عرصه سیاسی ورود پیدا کند، گفت: اگر کسی تزکیه نفس نداشته باشد و در عرصه علم هم قدم بردارد برای خود و جامعه مشکل ایجاد می کند.
رضایی با تاکید بر آنچه باعث ماندگاری نظام می شود خدمت به مردم است و آنچه موجب ماندگاری جامعه دینی می شود پایبندی به دین، شریعت الهی و احکام اسلامی است افزود: انقلابی بودن مهم نیست انقلابی ماندن مهم است، خیلی ها بودند که انقلابی بودند ولی بعدها از قطار انقلاب پیاده شدند.

204

کد خبر: 891197

وب گردی

وب گردی