دولتمردان آمریکایی از هر اقدامی که بتواند به نظام ضربه بزند، حمایت می کنند

مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر با حضور دکتر محمد صادق کوشکی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر با حضور دانشگاهیان، اعضای شورای اداری شهرستان خرمبید و بسیجیان ادارات و نهادها برگزار شد.

در این مراسم، دکتر محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه تهران به تشریح اقدامات نظام برانداز آمریکایی ها اشاره کرد و تصریح کرد: به دلیل اینکه نظام جمهوری اسلامی دست آمریکا را از منابع غنی خاور میانه کوتاه کرده است و در همه عرصه ها به سمت ذلیل کردن دولت آمریکا حرکت کرده است، دولتمردان آمریکایی از هر اقدامی که بتواند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند، حمایت خواهند کرد.

وی افزود: دولتمردان و همه دلسوزان انقلاب بایستی هوشیار باشند و تلاش نمایند با تکیه بر ظرفیت های داخلی زمینه توسعه پایدار و بالندگی ایران اسلامی را فراهم سازند.

در ابتدای این جلسه دکتر عباس قلتاش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صفاشهر ضمن خیر مقدم به حضار به جایگاه 9 دی به عنوان روز بصیرت اشاره کرد و گفت: در این روز مردم ولایت مدار ایران اسلامی نشان دادند که مکر و توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد و در همه زمان ها از این انقلاب که باید پرچم آن به حضرت ولیعصر (عج ) سپرده شود حمایت خواهند نمود.

کد خبر: 891254

وب گردی

وب گردی