رمز پیروزی پس از حوادث فتنه 88 هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری بود

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد برگزار شد و در این جلسه رئیس این دانشگاه گفت: رمز پیروزی پس از حوادث فتنه 88 هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و تمسک و توجه مردم به این هدایت ها و رهنمود ها بود.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد با حضور دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و سایر اعضاء در دفتر ریاست برگزار شد.

رئیس واحد هشتگرد ضمن گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی گفت: رمز پیروزی پس از حوادث فتنه 88 هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و تمسک و توجه مردم به این هدایت ها و رهنمود ها بود.

وی افزود: 9 دی یک امتحان برای مردم بود که به لطف خداوند متعال مردم با بصیرت و متدین ایران اسلامی از این امتحان سخت همچون آزمون هایی که در این چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته بودند سربلند بیرون آمدند و با حضور میلیونی مردم در حماسه بزرگ 9 دی پایه های نظام اسلامی محکم تر و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان داخلی و خارجی زدند.

همچنین در این جلسه برنامه های مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر، ایام شهادت حضرت زهرا (س)، خرید و اهدا کتاب های ارزشی و نفیس از جمله کتاب وقتی مهتاب گم شد نوشته شهید سرافراز خوش لفظ در مراسمات فرهنگی به تصویب اعضاء شورا رسید.

کد خبر: 891256

وب گردی

وب گردی