جنبش دانشجویی حامی مردم، صدای مردم و زبان مردم خواهد بود

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جنبش دانشجویی پیگیر مطالبات مردم خواهد بود و حامی مردم،صدای مردم و زبان مردم خواهد بود.

سعید توانا راد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص تجمعات اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: این تجمعات مانند آن چیزی که در دولت آقای هاشمی اتفاق افتاد و به خاطر فشار اقتصادی بر مردم، گرانی، عدم افزایش حقوق ها، بیکاری و به طور کلی مشکلات معیشتی و همچنین بحث موسسات مالی و اعتباری که متاسفانه بر اثر مدیریت بد دستگاه های دولتی این تجمعات در شهرهای مختلف شکل گرفت،

وی افزود: مردم مطالباتی دارند و مطالباتشان هم بحق است و اینکه چند تا شعار تند و سیاسی هم وارد شعارهایشان شده، دلیل بر این نمی شود مطالبات مردم نادیده گرفته شود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مسئولین باید پاسخگو باشند و ناظر به مطالباتی که مردم دارند پاسخ دهند که تاکنون چه اقداماتی برای حل مشکلات مردم کرده اند.

توانا راد تأکید کرد: جنبش دانشجویی پیگیر مطالبات مردم خواهد بود و حامی مردم، صدای مردم و زبان مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر تجمعات و شعارها سیاسی شود، باعث می شود هدف اصلی اعتراضات مردم که مشکلات اقتصادی است، لابلای سیاسی کاری ها گم شود.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: جریان ضد انقلاب هم آماده سوء استفاده از این جریان است و می خواهد شکاف اجتماعی ایجاد کند، رسانه های انقلابی و رسانه ملی حتما باید پوشش رسانه ای درستی از وقایع داشته باشد تا رسانه های بیگانه فیلم های تقلبی از این تجمعات به جای واقعیت ارائه نکنند.

وی افزود: انفعال راه حل مسئله نیست ورود فعالانه با دقت هنر رسانه است، رسانه ای که بخواهد بایکوت کند و صدای مردم نباشد ارزش خبری خودش را از دست می دهد.

توانا راد ادامه داد: امیدوارم رسانه ملی و رسانه های انقلابی پای کار بیایند و حرف و مطالبات مردم را منتقل کنند و از مسئولین پاسخ بگیرند.

کد خبر: 891276

وب گردی

وب گردی