صفری: بودجه 97  عامل، فشار مضاعفی به روح جامعه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی اعظمی از نگرانی مردم به موضوع یارانه ها و افزایش قیمت ها و به خصوص تغییرات بی رویه قیمت بنزین برمی گردد و دولت موجبات تنش در افکار عمومی را ایجاد کرده است.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به فضای ملتهبی که در جامعه در قالب اعتراضات خیابانی در کشور رخ داده است در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، گفت: در وهله اول معترضان به وضعیت اقتصادی که در چند روز گذشته تجمعاتی داشتند را به حفظ آرامش دعوت می کنم و از مسئولان اجرایی کشور بخصوص دولت درخواست دارم تا هر چه سریعتر به خواسته های به حق مردم گوش دهند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ما متشکل از مردمی فهیم است اظهار کرد: خود همین مردم بودند که با بصیرت توانستند این انقلاب شکوهمند را به ثمر برسانند و با همت والای خودشان به این نقطه برسانند ،لذا نمی توان این مردم را با صفت اغتشاشگر نامید چرا که بسیاری از همین مردم مطالباتی دارند و مسئولان باید به حرف های آنان گوش دهند.

این نماینده ضمن درخواست آرامش از کسانی که نسبت به وضع اقتصادی موجود و گرانی های اخیر تجمع کرده اند،خاطر نشان کرد: مردم ما همواره یاور نظام هستند و خود آن ها تا الان از کشور پاسداری کرده اند و ما به عنوان خادم مردم، در تلاشیم تا درخواست های آنان را از طریق دولت و مجلس پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد:ما به عنوان نمایندگان منتخب مردم در مجلس حتما از حقوق مردم دفاع می کنیم و نمی گذاریم که حقی از جامعه ضایع شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ضمن انتقاد از عملکرد دولت در مورد وجود اشکالات در لایحه بودجه سال 97،عنوان کرد: بخشی اعظمی از نگرانی مردم به موضوع یارانه ها و افزایش قیمت ها و به خصوص تغییرات بی رویه قیمت بنزین بر می گردد که دولت کنونی بدون آن که کار کارشناسی صحیحی روی آن انجام داده باشد، موجبات تنش در افکار عمومی را ایجاد کرده است ضمن آنکه با برنامه تبیبین شده در بودجه سال آتی کشور مبنی بر حذف 30 میلیون یارانه بگیر و افزایش حامل های انرژی بخصوص قیمت بنزین به 1500 تومان فشار مضاعفی را به روح جامعه وارد کرده است.

نماینده کرمانشاه در پایان یادآور شد: مردم ما مردم قدرشناسی هستند و با پیرویی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و رهنمودهای پدرانه و حکیمانه ایشان در حفظ ارزش های نظام تلاش می کنند و قدر مسئولان نظام را می دانند و خط آن ها با کسانی که به دنبال اغتشاش هستند جدا است.

301

کد خبر: 891285

وب گردی

وب گردی