بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی میزبان نفت تهران شد

در هفته پایانی دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال سه دیدار حساس در تهران، ماهشهر و گرگان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، آخرین هفته از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه در حالی برگزار می‌‌شود که در حساس ترین بازی پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ در خانه میزبان مهرام خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم با اختلاف کمی به سود پتروشیمی به پایان رسید و حالا صدرنشین لیگ و تنها تیم بدون باخت در خانه میزبان شاگردان هاشمی در مهرام رده سومی خواهد بود.

در تهران هم یک مسابقه حساس برگزار خواهد شد. دانشگاه آزاد یکی از تیم‌های بدون خارجی این فصل در سالن اختصاصی‌اش از تیم پر افت و خیز نفت آبادان پذیرایی خواهد کرد. دانشگاهی‌ها هفته گذشته در گرگان مغلوب یس آل شدند و نفتی‌ها هم در یک بازی راحت رعد پدافند خوزستان را شکست دادند.

این هفته دربی گرگان هم تماشایی خواهد بود. این دومین دربی تاریخ بسکتبال گرگان خواهد بود. در بازی رفت یس آل برنده دربی شد و حالا در بازی برگشت شهرداری به دنبال جبران خواهد بود. هر دو تیم نسبت به ابتدای فصل شرایط بهتری پیدا کرده‌اند و رقابت‌شان قطعا جذابتر از بازی رفت خواهد شد.

در دیگر بازی شهرداری تبریز که یک هفته استراحت داشت، در خانه از نیروی زمینی استقبال خواهد کرد.

با پایان این هفته رده بندی تیم‌ها مشخص و یک تیم از صعود به پلی‌آف باز خواهد ماند و 8 تیم باقی مانده از روز جمعه کار خود را آغاز می‌کنند.

*برنامه مسابقات هفته پایانی:

پتروشیمی بندرامام - مهرام (ساعت 16)

دانشگاه آزاد - نفت آبادان (ساعت 16)

شهرداری گرگان -یس آل گرگان (ساعت 16)

شهرداری تبریز - نیروی زمینی (ساعت 16)

602

کد خبر: 891426

وب گردی

وب گردی