مظفر: به بازی تدارکاتی با تیم‌های آسیایی نیاز داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: برای آماده سازی جهت حضور در جام ملت‌ها به بازی تدارکاتی با تیم‌های آسیایی نیاز داریم.

به گزارش ایسکانیوز، شهرزاد مظفر در خصوص دبدارهای لیگ برتر در دور یرگشت اظهار داشت: بازی اول ما در دور برگشت لیگ برابر تیم قدرتمند ملی‌حفاری برگزار شد. پیروزی برابر این تیم برای ما بسیار مهم بود و باید سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.

وی افزود: بازیکنان تیم دانشگاه از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کردند و با همدلی و انگیزه بالا توانستند نتیجه بسیار خوبی را در این بازی حساس به دست بیاورند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد یادآور شد: تمام تلاش ما این است که پیروزی‌های خود را تداوم ببخشیم. اگرچه در لیگ امسال نمی توان پیش بینی داشت.

تیم دانشگاه آزاد در ادامه مسابقات لیگ این هفته به مصاف تیم البرز زنجان می‌رود. تیمی که در بازی پیشین خود 33 گل دریافت کرد.مظفر در این باره تاکید کرد: در بازی پیش رو به مصاف تیم البرز زنجان می‌رویم. بازی آسانی خواهد بود اما به شخصه علاقه‌ای ندارم این تعداد گل را به تیم حریف بزنیم. البته برای ما هم پیش آمده که نزدیک به 20 گل زده باشیم.

وی تصریح کرد: بارها پیش آمده که تکلیف تیم قهرمان را در جدول رده بندی تفاضل گل‌ها مشخص کرده است. به هرحال تیم‌ها به دنبال زدن گل بیشتر هستند اما از سوی دیگر باید استانداردها را رعایت کنیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اظهار داشت: در تیم‌هایی مثل البرز بایکنان جوانی هستند که شاید با کسب چنین نتایجی از ادامه راه دلسرد شوند. شاید این نتایج آنها را از بازی کردن منزجر کند. امیدوارم ساز و کارهای لیگ به گونه‌ای شود که تیم‌ها با توانایی و قدرت بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنند. البته این را هم باید در نظر گرفت که سال‌های پیش تعداد تیم‌هایی از این دست بیشتر بود اما لیگ امسال واقعا قویتر از سال‌های قبل است.

مظفر درباره برنامه‌های تیم ملی بانوان گفت: ما بازی‌های تدارکاتی با تیم ملی روسیه داریم. روسیه یکی از بهترین تیم‌های جهان است و فرصت بازی با این تیم برای ما مغتنم به شمار می‌رود. در این دیدارها می‌توانیم بازیکنان را به خوبی محک بزنیم.

وی افزود: از فدراسیون فوتبال تشکر ویژه دارم که شرایط خوبی را برای آماده سازی تیم فراهم کرده است. در این رابطه به دنبال برگزاری دیدارهای دوستانه‌ای نیز با تیم‌های چین، تایلند و حتی ژاپن هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: تیم ملی ایتالیا اعلام آمادگی کرده است، در جام ملت‌های آسیا با حریفان آسیایی روبه‌رو هستیم که سبک بازی‌های آنها با اروپایی‌ها متفاوت است برای حضوری موفق در جام ملت‌های آسیا به دیدارهای تدارکاتی با آسیایی‌ها نیاز داریم.

601

کد خبر: 891444

وب گردی

وب گردی