آزادی گروگان ایرانی توسط قرارگاه قدس سپاه در خاک افغانستان

رزمندگان قرارگاه قدس سپاه موفق به آزادی گروگان ایرانی در خاک افغانستان شدند.

به گزارش ایسکانیوز،سردار مارانی با اعلام این خبر گفت: رزمندگان قرارگاه قدس در اقدامی اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند مهندس شرکت جهاد نصر را که آدم ربایان به یکی از ولایت مرزی کشور همسایه انتقال داده بودند، آزاد کنند.

وی افزود: مهندس شرکت جهاد نصر پیمانکار طرح 46 هزار هکتاری آبرسانی به مزارع شهرستان هامون واقع در شمال سیستان و بلوچستان بوده است.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه ادامه داد: مهندس حسین حاج ملک در تاریخ 23 آذرماه امسال در حال بازگشت به محل استراحت خود بود که توسط افراد ناشناس در بین مسیر شهرستان هامون و زابل به گروگان گرفته شد.

سردار مارانی تصریح کرد: گروگانگیران این فرد را به کشور افغانستان انتقال دادند و پس از 2 روز خودروی وی در یکی روستاهای شهرستان نیمروز در حالی که سوخته بود، کشف شد.

وی تاکید کرد: گروگانگیران به خانواده این فرد گفته بودند در صورت نپرداختن مبلغی فرزندتان کشته می‌شود که پدر وی با مراجعه به قرارگاه قدس کمک برای آزادی فرزندش را خواستار شد.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه خاطرنشان کرد: رزمندگان قرارگاه قدس با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قانونی و انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی ویژه در تاریخ سوم دی امسال موفق به آزاد سازی حاج ملک از چنگال گروگان گیران شدند. در این عملیات پنج نفر از عوامل گروگانگیر که در داخل کشور فعال بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

901

کد خبر: 891652

وب گردی

وب گردی