احداث خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از جمع‌آوری ۴۰ میلیون تومان برای ساخت دو خانه بهداشت توسط مجمع خیرین سلامت همدان در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید شاکری صفت از جمع‌آوری ۴۰ میلیون تومان برای ساخت دو واحد خانه بهداشت در کرمانشاه خبر داد و افزود:‌ این مبلغ توسط خیرین نیک‌اندیش فراهم شده که امیدواریم بقیه مبالغ نیز جمع‌آوری شود تا بتوانیم خدمتی را به هموطنان خود در کرمانشاه کرده باشیم.

مسئول امور شهرستان‌های مجمع خیرین سلامت همدان نیز گزارشی از فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت همدان در حوزه عمرانی و فعالیت‌های مجامع شهرستانی ارائه داد و اظهار کرد: ساخت خوابگاه سلامت برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی متاهل از جمله اقدامات حوزه عمرانی بوده است.

قربانعلی ریزه‌وندی با اشاره به اینکه امسال ۳۰ واحد از ۱۱۰ واحد آپارتمان دانشجویان تحصیلات تکمیلی متاهل با کمک خیرین بهره‌برداری و در اختیار دانشجویان قرار گرفت، گفت: بقیه واحدها نیز در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه هر بلوکی شامل ۶ طبقه بوده و ۳۰ واحد به نام بلوک B نامگذاری شده است، افزود: این بلوک با زیربنای یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع است.

901

کد خبر: 891685

وب گردی

وب گردی