اراک آرام است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان با اشاره به درگیری ها و اغتشاشات اخیر در شهر اراک گفت: در حال حاضر وضعیت شهر آرام است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

علی اکبر کریمی در رابطه با اغتشاشات دو روز گذشته در شهر اراک در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در فضای اقتصادی کشور مشکلاتی وجود دارد که مردم با توجه به این مشکلات مطالباتی دارند که به منظور حل این مسائل و مشکلاتشان انتظار اتخاذ تدابیر مناسب در این فضا را می کشند.

وی با بیان این که مطالبات مردم قطعا به حق است، افزود: کسی نمی تواند مشکلات مردم را رد، انکار و یا نادیده بگیرد، اما در این میان عده اقدام به اغتشاش و درگیری کرده اند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: آنچه که واقعیت دارد هرگونه اقدام مناسبی باید در یک فضای آرام و امن انجام شود و امنیت و آرامش شرط اول بقای جامعه و اقداماتی است که برای اداره امور جامعه انجام خواهد شد و راهکارهای مشخصی در قوانین برای اعتراضات مردمی پیش بینی شده است.

تجمعات اخیر مورد قبول آحاد مردم نیست

کریمی تصریح کرد: مرتبا در تمام کشور تجمعات و اعتراضاتی به صورت عادی انجام می شود که کسی جلوی این تجمعات را نمی گیرد اما اگر این تجمعات و اعتراضات با آشوب، تخریب اموال عمومی و ضربه زدن به آرامش و امنیت جامعه همراه باشد قطعا مورد قبول آحاد مردم نیست و عموم مردم چنین حرکاتی را محکوم خواهند کرد.

وظیفه مسوولان حل مشکلات مردم است

وی ادامه داد: قطعا نظام و دولت برای حل این مشکلات تلاش خواهند کرد زیرا وظیفه تمام مسوولان آن است که مشکلات مردم را پیگیری کنند.

نماینده مردم اراک تصریح کرد: مقام معظم رهبری در راس مسوولان کشور بارها لزوم توجه به مردم و اعمال سیاست های اقتصاد مقاومتی را برای پیشبرد و تقویت تولید و اشتغال و حل مسائل و مشکلات مردم را مورد تاکید قرار دادند و این وظیفه مسوولان و دولت است که با اجرای این سیاست ها و توجه بیشتر به منافع و مصالح عمومی مردم به ویژه اقشار ضعیف این گونه شرایط را بهبود ببخشند.

ترویج ناامنی در کشور به دست جریانات معاند

کریمی اظهار داشت: جریانات معاند و ضدانقلابی از سوی آمریکا، عربستان، اسرائیل و کشورهای دیگر فضای ناامنی را در کشور دامن می زنند که قطعا این کشورها در داخل ایران عواملی دارند تااهدافشان را در کشورمان ترویج و پیگیری کنند.

مردم باید دارای آگاهی و بصیرت باشند

وی در توصیه به مردم افزود: مردم عزیز باید دارای آگاهی و بصیرت داشته باشند که ایجاد فضای ناامن به ضرر تمام مردم است که در ادامه باعث شرایط نامناسبی می شود قطعا مطالبات به حق مردم در لابه لای هیاهو و آشوبی که پیش می آید گم و از بین می رود.

نماینده مردم اراک گفت: در حال حاضر وضعیت شهر آرام است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

کریمی گفت: چند نفر از مامورین در درگیری دو شب گذشته شهر اراک مجروح شده بودند که در حال حاضر وضیعت خوبی دارند.

901/900

کد خبر: 891842

وب گردی

وب گردی