آلبوم «موسیقی نو در ایران» منتشر شد

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر ساخته شش آهنگساز از جمله علیرضا مشایخی، منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش ایسکانیوز، آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر است که هر قطعه در این اثر توسط یکی از موسیقیدانان معاصر به ترتیب علیرضا مشایخی، علی گرجی، فرزیا فلاح، اشکان خمسه پور، آرش عباسی و آزاد حکیم رابط آهنگسازی شده است.

قطعات این آلبوم به صورت مستقل هستند و هر کدام با سازبندی خاص خود و فضای جداگانه، قصد بیان تفکری مختص به خود را دارد. از پرش‌های ملودیک و هارمونیک‌ قطعه اول تا ملودی و هارمونی آشناتر و در عین حال غنی پیانو در قطعه آخر، هر کدام قصه‌ای از زبان خود بیان می‌کنند که برای مخاطب آشنا به موسیقی نو جذابیت‌های خود را داراست.

مدیتاسیون - فردا، اپوس ۱۵۶ (علیرضا مشایخی)، پلی مرفز (علی گرجی)، پشت هیچستان (فرزیا فلاح)، راه حل‌های موازی (اشکان خمسه‌پور)، مخالف مغلوب (آرش عباسی) و دگرگون آزاد حکیم رابط،‌ عناوین قطعات این آلبوم هستند.

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر و روانه بازار موسیقی شده است و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه کنند.

503

کد خبر: 891854

وب گردی

وب گردی