مشارکت کانون در نمایشگاه جایزه فیروزه

رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی از مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه سومین دوره جایزه کالاهای فرهنگی «جایزه فیروزه» خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محسن حموله با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی از قبیل: اسباب‌بازی، کتاب اسباب‌بازی، نوشت افزار و هدایای فرهنگی است که شورای نظارت با برپایی غرفه‌ای در بخش اسباب‌بازی منتخبی از اسباب‌بازی‌های ثبت‌شده و مجوز تولید گرفته از ابتدای سال 94 تا پایان شهریور 96 را به نمایش گذاشته است.

حموله یادآور شد: روز 13 دی و هم‌زمان با اولین روز برپایی این نمایشگاه از سوی این شورا یک نشست تخصصی با عنوان «چالش‌های صنعت اسباب‌بازی» از ساعت 14 تا 17 و یک کارگاه آموزشی با عنوان «بازارپردازی در صنعت اسباب‌بازی» را نیز از ساعت‌ 17و30 دقیقه تا20 برپا می‌کند.

وی در ادامه افزود: در بخش داوری آثار نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 60 اثر به دبیرخانه جایزه فیروزه ارسال کرده تا مورد داوری قرار گیرد.

رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی با اشاره به این که نمایشگاه سومین دوره جایزه کالاهای فرهنگی «جایزه فیروزه» از 13 تا 17 دی 96 در بوستان گفت‌وگوی تهران برپا می‌شود خاطرنشان کرد به منظور حمایت از تولید داخلی، این شورا نیز جوایزی را برای برگزیدگان این نمایشگاه در نظر گرفته است.

502

کد خبر: 891891

وب گردی

وب گردی