خدادادی: برای اشاعه فرهنگ  گردشگری در ورزش همایش برگزار می شود

دبیر اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار در ورزش گفت: با توجه به معرفی تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی ، اولین همایش گردشگری کسب کار در ورزش با رویکرد اشاعه فرهنگ گردشگری سوم اسفند ماه در این شهر برگزار خواهد شد.

محمد رسول خدادادی ،دبیر اولین همایش ملی گردشگری کسب و کاردر ورزش گفت و گو با ایسکانیوز گفت: با هدف توسعه اشتغال در بخش گردشگردی ورزشی و ایجاد فرصت های جدید شغلی و کم توجهی به گردشگری ورزشی در ایران ، انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 بهترین فرصت برای برگزاری اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار در ورزش تبریز بود تا در محورهای مختلف گردشگری ورزشی، متخصصان با ارائه سخنرانی و مقاله راهکارهای کسب درآمد از راه گردشگری ورزشی را بیان کنند.

وی افزود: در این سمینار مقالات در غالب سخنرانی و پوستر در محورهای گردشگری ورزشی،کسب و کار ورزشی، کارآفرینی ورزشی و اقتصاد ورزشی توسط هیات داوران همایش قضاوت و برترین مقالات جهت حضور در همایش انتخاب خواهد شد. پذیرش مقالات از پانزده آبان ماه آغاز شده و تا سی دی ماه ادامه خواهد داشت و آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در همایش دهم بهمن ماه است.

خدادادی خاطرنشان کرد:محور گردشگردی همایش شامل گردشگری ورزشی در پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام، گردشگری رویدادهای ورزش ، اقتصاد گردشگری ورزشی ، عوامل اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی گردشگری ورزشی ، فن آوری گردشگری ورزشی ، خصوصی سازی در گردشگری ورزشی و محور کسب و کار ورزشی شامل کسب کارهای کوچک و مولد در تولیدات خدمات ورزشی ، سازمان های مردم نهاد، جامعه شناسی و روانشناسی کسب و کار ورزشی، بازاریابی و برند در کسب و کار ورزشی ، مدل های طراحی کسب و کار ورزشی و محور کار آفرینی ورزشی شامل اکو سیستم کار آفرینی ورزشی ، کار آفرینی فردی و سازمانی ، کار آفرینی در ورزش دانشگاهی ، استراتژی های کار آفرینی ورزشی ، روش های آموزشی و ترتیبی در کارآفرینی ورشی و محور اقتصاد ورزشی شامل اقتصاد مقاومتی در ورزش ، شاخص های کلان اقتصادی در ورزش ، چالش های کلان اقتصادی در ورزش ، چالش های اقتصادی باشگاه های ورزشی ، اقتصاد جهانی در ورزش و سرمایه گذاری در ورزش است.

وی در مورد حضور مقامات در همایش تصریح کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته به احتمال فراوان عبد الحمید احمدی معاون وزارت ورزش و جوانان ، محمود گودرزی رییس هیات انجمن مدیران ورزشی کشور و وزیر سابق ورزش و جوانان در این همایش حضور خواهند داشت. همچنین با توجه به سابقه حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سازمان گردشگری و میراث فرهنگی حمایت های خوبی از برگزاری این همایش کرده است.

خدادادی در مورد نهاد های حمایت کننده همایش نیز گفت: شهرداری تبریز ، اداره ورزش و جوانان و دانشگاه تبریز حامی های اصلی سمینار هستند بنابر این محورهای سخنرانی بر منبای کسب و کار گردشگری ورزشی از طریق دانشگاه و راهکارهای کسب و کار گردشگری به و سیله ورزش شهری خواهد بود.

بنابراین گزارش، اولین همایش گردشگری وکسب و کار در ورزش روز سوم اسفند در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد

کد خبر: 891893

وب گردی

وب گردی