تمدید ثبت‌نام طرح کسری و معافیت از خدمت ایثارگران در دفاتر پلیس +10 صحت ندارد

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه ثبت‌نام در طرح کسری و معافیت از خدمت ایثارگران، دیروز به پایان رسیده است، خبر برخی از رسانه‌ها مبنی بر ادامه ثبت‌نام در دفاتر پلیس + 10 را نادرست دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا ، در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام در طرح کسر و معافیت از خدمت ایثارگران اظهار داشت: بیش از 350 هزار نفر از طریق دفاتر پلیس + 10 از 10 آذر تا پایان وقت اداری دیروز - 10 دی ماه - در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با اعلام این مطلب که کار ثبت‌نام در این طرح تا پایان وقت اداری دیروز ادامه داشته و پایان یافته است، تأکید کرد: امروز هیچ ثبت‌نامی در دفاتر پلیس + 10 در خصوص این طرح انجام نمی‌شود؛ چرا که بارها اعلام کردیم که ثبت‌نام فقط تا پایان اداری 10 دی ماه امکان‌پذیر بوده و به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

سردار کریمی گفت: کار بررسی بر روی اطلاعات ثبت‌نامی افراد در بازه زمانی یک ماهه انجام خواهد شد و اسامی 20 هزار نفری که امسال در طرح کسر و معافیت از خدمت سربازی ایثارگران انتخاب شوند، اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که امروز نیز ثبت‌نام در طرح کسر و معافیت از خدمت ایثارگران در دفاتر پلیس + 10 انجام می‌شود که سردار کریمی این خبر را نادرست دانست.
706

کد خبر: 891926

وب گردی

وب گردی