آشوبگران مردم عادی نیستند که نیتشان مطالبه گری باشد/ گروه های معاند همچون منافقین و تکفیری ها در اغتشاشات دخیل هستند

همسر شهیدمسعود علی محمدی دانشمند شهید هسته ای با اشاره به برخی اغتشاشات و ناآرامی ها در برخی از شهرها گفت:به اعتقاد من اینها مردم عادی نیستند که نیتشان مطالبه گری باشد، قطعا گروه های معاند همچون منافقین وتکفیری ها و عوامل بیگانه در این امر دخیل هستند.

منصوره کرمی همسر شهید مسعود علی محمدی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در گفت وگو با ایسکانیوز درباره اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در برخی از شهرها گفت: آنچه که در روزهای گذشته در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور رخ داده است اعتراضِ مردم به مسئله گرانی و وضعیت اقتصاد نیست.

وی افزود: در گذشته نیز مشکلات اقتصادی در بین مردم وجود داشته است، اعتراضاتی نیز بوده است، اما سطح و شکل اعتراضات به این صورت نبوده است .

همسر شهید علیمحمدی تصریح کرد: به اعتقاد من اینها مردم عادی نیستند، که نیتشان مطالبه گری باشد قطعا گروههای معاند همچون منافقین و تکفیری ها و عوامل بیگانه در این امر دخیل هستند.

به گزارش ایسکانیوز، در ناآرامی های اخیر که مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی با صراحت به حمایت از آن پرداخته اند با دستگیری تعدادی از عوامل این اغتشاشات کور و پس از بازجویی های اولیه معلوم شد که برخی از این افراد با سازمان منافقین و برخی از جریانات تکفیری مرتبط بوده اند.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 891929

وب گردی

وب گردی