همسر اولین شهید هسته ای: فضای دانشگاه آزاد را فضای خوب و صمیمانه می بینم

همسر شهید علیمحمدی گفت:بهترین روزهای هفته من ساعتهایی است که برای تدریس و تحصیل در دانشگاه سپری میکنم و فضای دانشگاه آزاد را فضای خوب و صمیمانه و همراه با فضای آموزشی و پژوهشی خوب می بینم .

منصوره کرمی همسر شهیدمسعود علیمحمدی استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در گفتگو باخبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره تدریس و تحصیل در دانشگاه آزاد گفت: در سال 74 به تشویق شهید علیمحمدی شروع به درس خواندن کردم و خیلی از درسها برای آمادگی در کنکور مثل فلسفه را خود دکتر به من تدریس می کردند و به تشویق دکتر و علیرغم داشتن دو فرزند با انگیزه تحصیل را ادامه دادم و وارد رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد تهران مرکز شدم.

وی افزود: بعد از شهادت دکتر و حس تنهایی و نبود همراه زندگیم ترجیح دادم با ادامه تحصیل اوقات خودم را پرکنم و وارد رشته جامعه شناسی در مقطع ارشد در دانشگاه الزهرا شدم .

همسر شهید علیمحمدی در ادامه گفت: بعد از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وارد مقطع دکتری در رشته جامعه شناسی سیاسی دانشگاه آزاد تهران مرکز شدم .

منصوره کرمی خاطر نشان کرد: بهترین روزهای هفته من ساعت هایی است که برای تدریس و تحصیل در دانشگاه سپری می کنم و فضای دانشگاه آزاد را فضای خوب و صمیمانه و همراه با فضای آموزشی و پژوهشی خوب می بینم .

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) گفت: در حال حاضر هنوز هم بعضی از دانشجویان شهید بامن در ارتباط هستند و ابراز لطف و محبت می کنند از جمله خانم دکتر اولنج که در حال حاضر استاد دانشگاه در همدان هستند.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 891941

وب گردی

وب گردی