رؤسای دانشگاه‌های اراک، ارومیه و تبریز در سمت خود ابقا شدند

دکتر منصور غلامی، با صدور احکامی رؤسای دانشگاه‌های اراک، ارومیه و تبریز ه مدت 4 سال در سمت خود ابقا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی، دکتر سعید حمیدی را در سمت ریاست دانشگاه اراک، دکتر محمدرضا پورمحمدی را در سمت ریاست دانشگاه تبریز و دکتر حب نقی را در سمت ریاست دانشگاه ارومیه ابقا کرد.

در بخشی از این احکام آمده است: «امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

به گزارش ایسکانیوز دکتر سعید حمیدی در سال 1379 از دانشگاه بیرمنگام انگلستان در رشته فیزیک فارغ التحصیل شد. رئیس دانشگاه اراک دارای مرتبه علمی دانشیاری است و از اعضای هیات علمی گروه فیزیک این دانشگاه است. مدیریت گروه فیزیک دانشگاه اراک از سال 1373 تا 1375، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه اراک از سال 1380به مدت 5 سال و معاونت اداری مالی دانشگاه اراک از اسفند 1384 به مدت 5 سال از جمله سوابق وی است.

دکتر محمدرضا پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز دارای مدرک دکتری رشته برنامه ریزی شهری از دانشگاه UWCC انگلستان در سال 1369 است. کتاب های «برنامه ریزی کاربری اراضی شهری»، «برنامه ریزی مسکن» و «ترک تحصیل» از تالیفات وی است.

دکتر رحیم حب نقی سال 1365 با فارغ التحصیلی از رشته دامپزشکی مقطع دکتری عمومی دانشگاه تهران در دانشگاه ارومیه مشغول به کار شد. وی در سال 1370 با انتصاب به عنوان معاون آموزشی دانشکده دامپزشکی، نخستین مسئولیت اجرایی خود را در این دانشگاه بر عهده گرفت. در مهرماه 1376 به عنوان رییس دانشگاه انتخاب و این مسئولیت خطیر را تا سال 1380 عهده دار بود.

کد خبر: 892020

وب گردی

وب گردی