هوای تهران ناسالم بود/بارش باران باعث بهبود کیفیت هوای پایتخت می شود

هوای تهران در صبح دوازدهمین روز دی ماه در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشت اما پیش بینی می شود بارش کنونی باران در بهبود کیفیت هوای پایتخت بسیار تاثیر گذارباشد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران میانگین شاخص کیفیت هوا در 12 ساعت گذشته در کل ایستگاه ها، (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) 114 و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.

شاخص کیفی هوای دیروز تهران 141 و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشت، میانگین شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته 152 و در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار دارد.بر اساس این گزارش، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 152، میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 98 و میزان منواکسید کربن در هوا 46 است.

نمودار زیر بیانگر شاخص کیفی هوا طی امروز و مقایسه آن با روز گذشته است:

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته توسط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، انتظار می رود کیفیت هوای تهران در 24 ساعت آینده در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه باشد.البته گفتنی است این پیش بینی قبل از بارش کنونی باران در شهر تهران صورت گرفته است و قطعا بارش ها در بهبود کیفیت هوای پایتخت بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

701

کد خبر: 892156

وب گردی

وب گردی