آثار مطرح  ادبیات معاصر آمریکا ترجمه شد

مجموعه داستان «می خواهم برایت خاطره باشد» با انتخاب جویس کرول اوتس با ترجمه خجسته کیهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، «می‌خواهم برایت خاطره باشد» مجموعه‌ای است از داستان‌های کوتاه آمریکایی با انتخاب جویس کرول اوتس و با ترجمه‌ی خجسته کیهان توسط نشر پارسه به تازگی منتشر شده است.

این اثر، کتابی شامل 10 داستان از ادبیات آمریکا است. این داستان‌ها را جویس کرول اوتس، داستان‌نویس مطرح حال حاضر ادبیات آمریکا، انتخاب کرده است. او که متولد ۱۹۶۳ میلادی است، برنده‌ چندین جایزه‌ی ادبی شده است.

این کتاب تصویری جذاب از داستان‌های کوتاه آمریکایی به دست می‌دهد که با نگاه نویسنده‌ای چون جویس کرول اوتس گزینش شده و کنار هم آمده‌اند. این مجموعه با غور در ژرفای ادبیات آمریکا، داستان‌های ارزشمند این کشور را پیش روی خوانندگان گذاشته است.

این مجموعه بیش از ارائه‌ نمونه‌ای از سبک‌های متفاوت داستان‌نویسی، تکریم و ستایش تنوع فرهنگی آمریکا است.

در پشت جلد کتاب آمده است: جویس کرول اوتس در «داستان‌های آمریکایی آکسفورد» مجموعه‌ای درخشان را از داستان‌های کوتاه نویسندگان آمریکا گردآوری کرده است؛ داستان‌هایی متفاوت و غیرمنتظره. او از شما دعوت می‌کند تا آثاری مهم و باارزش چون «قلب افشاگر» ادگار آلن‌پو و «جای تمیز و نورگیر» ارنست همینگوی را حتماً بخوانید. ولی در کنار داستان‌های کلاسیک، از آثار ری بردبری، توبیاس ولف، سال بلو، جان آپدایک و جان چیور نیز شگفت‌زده خواهید شد. اوتس پیش از شروع هر داستان، معرفی کوتاه و جامعی از هر نویسنده آورده و خواننده را در فضای داستان قرار داده است.

فهرست داستان‌های این کتاب عبارت است از: قلب افشاگر، ادگار آلن‌پو؛ در سرزمین‌های دوردست، جک لندن؛ جای تمیز و نورگیر، ارنست همینگوی؛ باران نرمی خواهد آمد، ری بردبری؛ شکارچیان در برف، توبیاس ولف؛ گرما، جویس کرول اوتس؛ می‌خواهم برایت خاطره باشد، سال بلو؛ مرگ جاستینا، جان چیور؛ اشتیاق پایدار، جان آپدایک؛ دوگانه، ایمی‌ تن.

مجموعه داستان «می خواهم برایت خاطره باشد»، ارنست همینگوی و دیگران با ترجمه خجسته کیهان در ١٩٦صفحه با قیمت ١٦٠٠٠ تومان توسط نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

502

کد خبر: 892181

وب گردی

وب گردی