فتاح : وضع اقتصادی بسیاری از مردم مناسب نیست

رئیس کمیته امداد امام خمینی به وقایع اخیر رخ‌داده در کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، پرویز فتاح گفت: کاملا واضح است که وضع اقتصادی بسیاری از مردم عزیزمان مناسب نیست و به تعبیری مشکلات معیشتی به‌گونه‌ای است که نمی‌توان از وضعیت موجود دفاع کرد.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که عدم برخورد مناسب با مؤسسات مالی غیرمجاز، گرانی‌ها، دعواهای سیاسی و جناحی متعدد، انعکاس نامناسب بودجه 97 در محافل و رسانه‌ها و محقق‌نشدن وعده‌های انتخاباتی تأثیر به‌سزایی در فضای عمومی کشور داشته و التهاب بالقوه‌ای را ایجاد کرده است، افزود: این ظرفیت عادلانه در نظام وجود دارد که اولا به مردم حق داده شود تا نظرات و انتقادات خود را صریح و روشن ابراز کنند و هم‌زمان مسئولان گوش شنوا داشته باشند و اعتراضات مشروع را به رسمیت بشناسند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: همه مسئولان باید در هر سطحی با دقت و موشکافی پیام نارضایتی مردم از اوضاع مدیریتی و اقتصادی کشور را دریافت کنند و با دقت کامل نسبت به آن واکنش منطقی نشان دهند.

فتاح اظهار کرد: این دغدغه وجود دارد که صبوری و تأمل حکیمانه نظام مورد سوءاستفاده جریان‌های معاند، ضدانقلاب و دشمن ملت ایران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اغتشاشات اخیرکه باعث وارد آمدن آسیب به اموال عمومی و شخصی مردم و نیز توهین به تمامی ارکان نظام شده است، قطعا منشأ داخلی و خارجی داشت و در روزهای اخیر، گفته‌های صریح سردمداران کشورهای آمریکا، عربستان سعودی، رژیم غاصب صهیونیستی و سازمان منافقین مؤید آن است که ساز و کاری تشکیلاتی و از پیش تعیین‌شده مترصد سوءاستفاده از فرصت‌های داخلی بوده و اغتشاشات فعلی، شرایط را برای ورود و مداخله آشکار آنها مهیا کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: اقدام صبورانه این چند روز مدیران نظام را باید متأثر از تدبیر و پختگی آنها دانست تا مواضع و برنامه‌های دشمنان اصلی انقلاب برای مردم ایران روشن شود و ملّت شریف به‌راحتی بتواند مطالبات صادقانه‌ مردمی را از حرکت‌های هنجارشکنانه و ضدانقلابی متمایز کند.

وی گفت: لازم است تمامی نیروهای انقلابی و مؤمن به‌ نظام و کشور بدون اغماض و با شجاعت کامل آمادگی حضور در صحنه را داشته باشند و در صورت لزوم از تمام ظرفیت خود برای مقابله با دشمن و اغتشاش‌گرانی که آشکارا اموال عمومی مردم را هدف قرار داده و پرچم مقدس ایران اسلامی و حسینیه را با وقاحت به آتش می‌کشند، استفاده کنند. به‌مثابه نهم دی‌ماه 88 - «روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت‌فقیه» - هنگام لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب به همراه بسیجیان سرفراز است تا پاسخی محکم به استکبار جهانی و معاندین انقلاب در سراسر ایران اسلامی داده شود و دشمن را مثل همیشه مأیوس کند.
706

کد خبر: 892197

وب گردی

وب گردی