رونمایی مارکا از زوج شجاعی در AEK

روزنامه مطرح اسپانیایی با تاکید بر این که سرمربی AEK از خرید ستاره 26 ساله لگانس دست بردار نیست از زوج شجاعی در این تیم یونانی رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه AEK موفق شد در اولین اقدام برای برآورده کردن خواسته های مانوئل خیمنز ستاره ایرانی پانیونیوس را با قراردادی آزاد به خدمت گرفته و پیراهن شماره 24 خود را به مسعود شجاعی اعطا کند.

خریدی که مورد توجه روزنامه مارکا اسپانیا نیز قرار گرفت تا جایی که این روزنامه در گفتگویی با سرمربی باشگاه محبوب شهر آتن از شجاعی به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه خیمنز نام برد و مدعی شد مانولو(لقب سرمربیAEK) با اتکا به توانایی های ستاره ایرانی امیدوار به درخشش بیشتر در سوپرلیگ یونان است.
مارکا در گفتگویی که با خیمنز داشت مدعی شد بعد از خرید مسعود شجاعی این مربی به دنبال شکار اریک موان ستاره 26 ساله باشگاه لگانس است تا با این بازیکن خط میانی قدرتمندی در نیم فصل دوم یونان همچنین رقابت های یورولیگ در اختیار داشته باشد.

مربی اسپانیایی در گفتگوی خود با مارکا با ابراز رضایت از تحرکات باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی مدعی شد بازیکنانی که مد نظر قرار دارند به او کمک می کنند تا تیمی جاه طلب و همیشه برنده برای طرفداران عقاب های سیاه شهر آتن بسازد.

606

کد خبر: 892333

وب گردی

وب گردی