مدیریت شهری و وزارت ارشاد برای برگزاری سی وششمین جشنواره تئاتر فجر همکاری می کنند

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همکاری مشترک مدیریت تئاتر شهر و شهرداری منطقه 11 برای برگزاری سی وششمین جشنواره تئاتر فجر و ایجاد گذر فرهنگی خیابان شهریارخبر داد.

به گزارش ایسکانیوز نشست هماهنگی مدیریت شهری با اداره کل هنرهای نمایشی برای برگزاری سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر با حضور نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران و مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد در تئاتر شهر برگزار شد .

در این نشست شهردار منطقه 11 ضمن برشمردن ظرفیت های مدیریت شهری برای ارائه خدمات به مخاطبین سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: با توجه به حضور مخاطبان از اقصی نقاط کشور می کوشیم تا در فضای فرهنگی زیرگذر متروی تهران به خدمات دهی به مخاطبان بپردازیم.

آبادیان افزود: امسال برای اولین بار مقرر شده محتوای جشنواره تئاتر فجر که جنبه اطلاع رسانی دارد در مترو و زیرگذر ولی عصر(عج)اکران شود. همچنین در نظر داریم تا بخشی از ظرفیت مجموعه فرهنگی مسجد ولی عصر(عج) شامل پارکینگ ها را در ایام برگزاری جشنواره در اختیار تئاتر شهر قرار دهیم.

همچنین مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد در این نشست ضمن تقدیر از حمایت های مادی و معنوی شهرداری تهران از همکاری مشترک مدیریت تئاتر شهر و شهرداری منطقه 11 در ایجاد گذر فرهنگی تئاتر شهر تا تالار وحدت در خیابان شهریار خبر داد.

مدیرکل هنرهای نمایشی افزود: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در نظر داریم که سی و ششمین جشنواره تئاتر شهر را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

700

کد خبر: 892346

وب گردی

وب گردی