تغییر برخی فرمانداران در اردبیل مبنای کار قرار گرفته است

استاندار اردبیل با بیان این که تغییر برخی فرمانداران در اردبیل مبنای کار قرار گرفته است، گفت: مهمترین اولویت ما حمایت از مدیران کاربلد است که همسو با سیاست‌های دولت حرکت کرده و سابقه و توانایی بیشتری در اجرای امور داخلی داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر بهنام جو ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی مسئولان استان ایجاد اشتغال است که در این زمینه با برنامه‌ریزی هایی که انجام شده سال آینده 20 هزار شغل در استان اردبیل ایجاد می‌شود و این امر شعار نبوده و به صورت عملی تحقق می‌یابد.

وی اشتغال و کارآُفرینی در منطقه اولویت اساسی است، افزود: در این زمینه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های استان حائز اهمیت بوده که باید تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در شکوفایی ظرفیت های استان و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پیشگام باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مهم ترین محورهای استان برای توسعه کشاورزی صنعت و خدمات است و باتوجه به ظرفیت های شهرستان ها این محورها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانیم در شهرهایی که ظرفیت های متناسبی دارند ایجاد اشتغال کرده و پویایی اقتصاد منطقه را بهبود بخشیم.

بهنام‌جو گفت: توسعه تمام شهرهای استان اردبیل برنامه‌ریزی اساسی است که انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای توسعه مناطق تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های اصلی استان اردبیل که مطالبه اصلی مردم نیز است پروژه راه‌آهن می‌باشد که در این زمینه اعتبارات خوبی جذب شده و با برنامه ‌ریزی های انجام شده این پروژه تا سه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل افزود: تابلوی روزشمار پروژه راه‌آهن اردبیل در سطح شهر اردبیل نصب می‌شود تا مردم از نحوه اجرای عملیات راه‌آهن اردبیل باخبر شوند و این پروژه برای ما اولویت دار است.

بهنام‌جو بیان کرد: مطالبات اجرای راه‌آهن اردبیل-پارس‌آباد نیز انجام می‌شود چرا که این پروژه با همسایگی با آذربایجان توجیه اقتصادی دارد و می‌تواند شمال استان را نیز تحت پوشش قرار دهد.

وی از تلاش برای جذب بودجه از صندوق توسعه ملی خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اعتبارات مناسبی جذب کنیم که بتوانیم گام بزرگی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه برداریم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: تغییر برخی فرمانداران در اردبیل نیز مبنای کار قرار گرفته است و مهمترین اولویت ما حمایت از مدیران کاربلد است که همسو با سیاست‌های دولت حرکت کرده و سابقه و توانایی بیشتری در اجرای امور داخلی داشته باشند.

بهنام‌جو گفت: سند توسعه صادرات استان اردبیل نیز طی دو ماه آینده تصویب می‌شود تا بتوانیم ظرفیت‌های صادراتی استان را شناسایی و تحولات عظیمی در صادرات محصولات کشاورزی و سایر بخش‌ها ایجاد کنیم.

وی از سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن خبر داد و افزود: این امر برای ما حائز اهمیت است که در همین رابطه مطالعات اکتشاف معدن در اردبیل آغاز شده است.

استاندار اردبیل از توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم دغدغه‌ها موجود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به آرامش و امنیت در استان اردبیل گفت: مهم ترین هدف ما ارتباط و تعامل با مردم است و در این زمینه بنده و مدیران آمادگی کامل داریم تا دیدارهای خود با مردم را افزایش دهیم که بتوانیم باتوجه به ظرفیت‌های موجود دغدغه‌های مردم را برطرف کنیم.

استاندار اردبیل از رسانه‌ها و خبرنگاران خواست امیدآفرینی را در بین مردم ایجاد کنند و اقدامات انجام شده در استان را به اطلاع مردم برسانند.

901

کد خبر: 892407

وب گردی

وب گردی