دکتر ولایتی: دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانشجو بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است و امید است در جهت ارتقاء فرهنگی و علمی دانشگاه حرف برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی ظهر امروز در ملاقات با نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور در میان مردم این استان و دیدار با آیت‌الله قربانی یک افتخار است اظهار داشت: در دوران انقلاب و پس از دوران انقلاب همواره شاهد برکت وجود آیت‌الله قربانی در استان گیلان و کشور بودیم.

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ایشان همواره در عرصه‌های علمی و مجاهدت خستگی ناپذیر هستند تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با عنایت مقام معظم رهبری دوره جدیدی را در کشور آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه امید است این امر مقدمه تحولی مثبت در دانشگاه است تصریح کرد: این دانشگاه با بیش از یک میلیون و 400 هزار دانشجو بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است و امید است در جهت ارتقاء فرهنگی و علمی دانشگاه حرف برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه استان گیلان مهد تمدن و تدین است در کشور است اظهار داشت: استان گیلان همواره مهد دوستی، تمدن و عاشقان اهل بیت (ع) است و براساس این ویژگی‌های گسترده، انتظار گسترده‌ای نیز از استان گیلان وجود دارد.

منبع: تسنیم

کد خبر: 892408

وب گردی

وب گردی