استاندار بوشهر: رد پای معاندان نظام در اغتشاشات مشخص است

استاندار بوشهر با محکوم کردن هنجارشکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه گفت: ردپای افرادی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عناد هستند به‌طور واضح مشخص است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دیلم با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران با استفاده فضای مجازی و ترغیب احساسات مردم زمینه هنجار شکنی در جامعه را فراهم می‌کنند که باید هوشیاری و بصیرت برای مقابله با بدخواهان نظام مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با قدردانی از هوشیاری و بصیرت مردم استان بوشهر در مقابله با هنجار شکنان تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در برخورد با هنجارشکنان هوشیاری و بصیرت خود را نشان داده‌‌اند به‌گونه‌ای که نه تنها با جریان اخیر همراه نشد بلکه تمام شخصیت‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی آن نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سردمداران مخالف نظام جمهوری اسلامی آشکارا به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند تصریح کرد: آنان قصد دارند با آسیب رسانی به زیرساخت‌های کشور زمینه ناامنی در بخش‌های مختلف فراهم کنند.

گراوند با اشاره به برقراری امنیت پایدار در ایران اسلامی خاطر نشان کرد: امنیت ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه بی نظیر و به عنوان نعمتی بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.

وی با محکوم کردن هنجارشکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه بیان کرد: ردپای افرادی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عناد هستند به‌طور واضح مشخص است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نقادی و هنجار شکنی دو مقوله بسیار متفاوت است افزود:بالاترین اجتماعات مردمی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 بود که مردم با جریان‌های فکری متفاوت دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

گراوند، رمز پیروزی و بقا نظام جمهوری اسلامی را وحدت و برادری دانست و تاکید کرد: استان بوشهر همواره نماد همگرایی، دوستی، اخوت و وحدت بوده و همگان باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر برطرف شدن مشکلات حوزه تولید و بنگاه‌های اقتصادی اظهار داشت: در این ارتباط مسئولان با نگاه خدمتگزاری باید از حداکثر ظرفیت خود استفاده و موانع فراروی بخش‌های مختلف و بویژه اقتصاد را برطرف کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی با اقتدار روی پای خود ایستاده است تاکید کرد: در شرایط کنونی وظیفه همگان است که در تداوم مسیر امید آفرین کشور تلاش کنند و اجازه هیچگونه دخالتی به بیگانگان برای دخالت در امور کشور را ندهند.

901

کد خبر: 892486

وب گردی

وب گردی