آیین  معارفه شهردار منطقه 16 برگزار شد

آیین معارفه شهردار منطقه 16 باحضور دکتر حسن رباطی معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران، معاونان ، مدیران شهری منطقه 16 و دبیر دبیران شورایاری  هادی زبده شیرکوهی به عنوان شهردار جدید منطقه 16 منصوب و از زحمات هومن نصیری سرپرست شهرداری منطقه تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر حسن رباطی با قدردانی از تلاش ها و زحمات هومن نصیری سرپرست شهرداری منطقه 16 در ابعاد مختلف ، اجرایی و فعالیت های وی گفت: همه مدیران شهری باید در وظایف محوله و ماموریت های کاری برای تحقق منویات شهردار محترم تهران که همان خواسته مردم شریف است انجام وظیفه و تلاش کنند.

وی در ادامه با معرفی هادی زبده شیر کوهی به عنوان شهردار جدید منطقه وی را یکی از نیروهای باسابقه، مجرب، پاکدست و تلاشگر برشمرد و از وی خواست تا با تمام تلاش برای تحقق خواسته های شهروندان بویزه در منطقه 16 که 3500 شهید را تقدیم میهن کرده تلاش کند.

هادی زبده شیر کوهی شهردار جدید منطقه 16 در ادامه این مراسم گفت : از حسن اعتماد دکتر نجفی شهردار محترم تهران کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم در دوره مدیریت خود در شهرداری منطقه 16 براساس اهداف و سیاست شهرداری تهران حرکت نمایم.

وی همچنین بر مسئولیت پذیری در راستای خدمت به شهروندان ،تلاش برای موفقیت در ماموریت ها و بهره گیری از حضور نخبگان و استفاده از فکر ،اندیشه و کار کارشناسی در منطقه تاکید کرد.

هومن نصیری سرپرست شهرداری منطقه 16 همچنین با قدردانی از همه همکاران و شورایاران منطقه برای هادی زبده شیرکوهی آرزوی توفیق در بهره گیری از این فرصت و انجام خدمات صادقانه و موثر را برای شهروندان کرد.

در پایان این جلسه حسن رباطی معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران از زحمات هومن نصیری با اهدای لوح تقدیرکرد و ضمن ابلاغ حکم انتصاب از سوی دکتر نجفی شهردارتهران، برای هادی زبده شیرکوهی شهردار جدید منطقه16 توفیق خدمات رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان منطقه 16 را خواستار شد.

700

کد خبر: 892490

وب گردی

وب گردی