امنیت در استان قزوین برقرار شده است

استاندار قزوین گفت: هیچ‌گونه تعلل در برخورد با آشوبگران در کار نیست و کوچکترین تحرک آنها رصد شده و با شدت تمام با آنها برخورد می‌شود و در حال حاضر امنیت در استان قزوین برقرار شده است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حساب کسانی که به دلیل مشکلات اقتصادی در فضایی آرام از دولت مطالبه‌گری می‌کنند و کسانی که به اموال مردم خسارت می‌زنند و اموال عمومی را تخریب می‌کنند جدا است.

وی افزود: در ابتدای کار برای اینکه افکار عمومی متوجه شود و بداند که این آشوب‌ها ربطی به اعتراضات مردمی ندارد و از جای دیگری هدایت می‌شود، بنای مدارا داشتیم، ولی از امروز کوچکترین تحرکات آشوبگران به برخورد جدی با آنها منجر می‌شود.

استاندار قزوین تأکید کرد: خانواده‌ها مراقب جوانان خود باشند و موضوع را برای آنها تبیین کنند تا مبادا این جوانان فریب بیگانگانی که این آشوب‌ها را هدایت می‌کنند و مشتی افراد فرصت‌طلب را خورده و خود را گرفتار کنند.

زاهدی با بیان اینکه آشوبگران در پی سست کردن ارکان نظام و ایجاد ناامنی در کشور هستند عنوان کرد: مردم ما همیشه در صحنه حاضر هستند و با بصیرت تمام فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کنند همانگونه که مردم تاکستان پس از حوادث دردناک شبهای گذشته به صورت خودجوش به صحنه آمدند.

وی همچنین از برگزاری راهپیمایی مردم قزوین در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: مردم بصیر قزوین هم در روز پنجشنبه در یک حرکت خودجوش به صحنه خواهند آمد و تکلیف آشوبگران و فتنه را یکسره خواهند کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: مردم در هر جامعه‌ای از جمله کشور ما یک سری مطالبات اجتماعی و معیشتی دارند که ممکن است برآورده نشده باشد و تا حدودی این گونه است و طبیعی است باید ما شرایطی را ایجاد کنیم تا مردم مطالبات خود را از مجاری قانونی بیان کنند.

وی با انتقاد از اینکه چرا مسئولان موضوعات را با مردم در میان نمی‌گذارند بیان کرد: گرانی تخم‌مرغ در روزهای اخیر به دلیل شیوع آنفلونزای مرغی بود که بیش از میلیون‌ها قطعه مرغ را تلف کرد، ولی متأسفانه مسئولان این موضوع را با مردم در میان نگذاشتند تا مردم مطلع شوند.

پیگیر برطرف کردن مشکلات مردم هستیم

استاندار قزوین عنوان کرد: پیگیر برطرف کردن مشکلات مردم هستیم و از مدیران می‌خواهیم تا در این زمینه راهکار ارائه دهند تا رضایت عمومی جلب شود.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات ما این است که برخی مدیران پاسخگوی رسانه‌ها نیستند که مقرر شده جلسات آموزشی برای مدیران برگزار کنیم تا ارتباط بین مدیران و رسانه‌ها برقرار شود زیرا رسانه زبان ما هستند و ما باید از زبان شما حرف خود را بزنیم تا مردم در جریان فعالیت‌ها قرار گیرند.

901

کد خبر: 892716

وب گردی

وب گردی