دانشگاه آزاد اسلامی روحیه ارزشی و انقلابی بالا دارد

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار ومیمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط در دانشگاه آزاد اسلامی مناسب است، گفت: روحیه انقلابی و ارزشی بالایی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و باید از فرصت به دست آمده در دانشگاه استفاده کرد تا حرکت رو به جلو در کشور با قوت ادامه یابد.

به گزارش ایسکانیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد اظهار کرد: این واحد با توجه به رشته‌های کاربردی و با توجه به حضور در بین مناطق صنعتی مختلف شهرستان استعداد و توان بالایی برای حرکت به سمت صنعت دارد که این استعداد با ورود به صنعت توان رسیدن به فعلیت را دارد.

وی افزود: باید در زمینه ایجاد مشاغل حرکت کنیم و دانشگاه آزاد اسلامی باتوجه به اینکه یک نهاد عمومی و غیردولتی است می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر نهادها باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرصت‌ها و مسئولیت‌ها بسیار زودگذر است پس باید با غنیمت شمردن آن به مردم خدمت کنیم.

حاجی دلیگانی با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی هر فعالیت و خدمتی که به سود کشور باشد با توجه به ظرفیت بالای آن قابل انجام است.

رئیس واحد دولت آباد نیز با توجه به طرح‌های برون دانشگاهی این واحد دانشگاهی، گفت: چندین طرح برون دانشگاهی در یکساله گذشته تاکنون در این واحد دانشگاهی انجام شده است و این موضوع جدا از مسئله مالی، به اعتماد و ارتباط بین دانشگاه و صنعت و جامعه توجه خوبی دارد.

دکتر سید محمد کاظمی گزارشی از فعالیت‌های و برنامه‌های آتی دانشگاه کرد وافزود: با زحمات همه حوزه‌های مختلف دانشگاه، این واحد دانشگاهی در شاخص‌های مختلفی از جمله مسائل اداری، مالی، فرهنگی، آموزشی و دانشجویی توانسته از جمله واحدهای دانشگاهی نمونه در سطح استان باشد.

کد خبر: 892740

وب گردی

وب گردی