واکنش احزاب اصلاح طلب همدان به اغتشاشات اخیر

دبیر حزب اعتماد ملی استان همدان گفت: احزاب اصلاح طلب همدان اتفاقات اخیر را محکوم می کنند و در تجمع امروز علیه آشوب های اخیر، مردم استان را همراهی می کنند.

به گزارش ایسکانیوز؛ مسعود حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ملت و ایران اسلامی فتنه‌ها و اغتشاشات بسیاری را تجربه کرده و در این مورد آب دیده شده‌اند اظهار داشت: ملت ایران با برخورداری از سیاست و کیاست این گونه اغتشاشات را بی اثر کرده‌اند، ضمن آنکه این گونه اقدامات ساختارشکنانه زودگذر و بی اثر بوده است.

وی افزود: صاحب و نگهبان هر کشور و هر حکومت ملت آن کشور است. از سوی دیگر حکومت نیز باید مشکلات معیشتی مردم را بر طرف و به خواسته‌های به حق آن ها رسیدگی کند.

حسامی ادامه داد: ایران اسلامی کشوری متشکل از اقوام مختلف است و دولت و حکومت باید عدالت مادی و معنوی را میان اقوام رعایت کند و همچنین مانع از اختلاف طبقاتی شود.

وی با اشاره به این که مشکلات اقتصادی و بیکاری نارضایتی به همراه دارد گفت: باید مواظب بود تا فرصت طلبان، مخالفان نظام و دشمنان ایران اسلامی از خواسته‌های به حق مردم سواستفاده نکنند.

وی تاکید کرد: ندای حزب اعتماد ملی، ندای ملت و دولت ایران است و از خواسته‌های به حق مردم حمایت می‌کند اما به شدت آشوب، ایجاد ناامنی، آسیب رساندن به اموال عمومی، اغتشاش، درگیری و همراه شدن با دشمنان نظام را محکوم می‌کند.

عضو شورای احزاب اصلاح طلب استان همدان با اشاره به اینکه حزب اعتماد ملی به همراه سایر احزاب اصلاح طلب در تجمع امروز در اعتراض به اتفاقات اخیر و محکومیت رفتار اغتشاش گرانه با مردم استان همراه خواهد شد عنوان کرد: شورای احزاب اصلاح طلب همدان نیز در بیانیه‌ای اتفاقات اخیر را که برخلاف مصالح و امنیت ملی است محکوم کرده و بر احقاق حقوق قانونی مردم ایران و استان همدان به صورت قانونی صحه گذاشته است.

900

کد خبر: 892771

وب گردی

وب گردی