سردار کوثری: عوامل سرویس های جاسوسی در تهران شناسایی شده اند

جانشین فرمانده قرار ثارالله (ع) اظهار داشت: عوامل سرویس های جاسوسی در کشور به ویژه تهران شناسایی شده اند و به مرور زمان به سراغ تک تکشان خواهیم رفت.

سرداراسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به نقش آمریکا و استکبار جهانی در مدیریت اتفاقات و اغتشاشات کشور گفت: آمریکا، رژیم صهونیستی و ارتجاع منطقه، به دلیل شکست های متداولی که از ایران خورده اند دست به یک سری اقدامات عجولانه می زنند تا شکست های گذشته خود را جبران کنند؛ از قبیل این اقدامات می توان به موضوع داعش و یا اقلیم کردستان اشاره کرد.

وی افزود: از روز گذشته ملت ایران بر علیه حرکات زشت و ناشایست تعداد محدودی از افرادی که سر در آخور بیگانگان کرده اند به پا خواسته اند؛ ملت ایران تجربه اتفاقات دهه 60 را داشته و همچنین 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته است لذا این ملت با آگاهی تمام بساط این افراد اندک را جمع خواهد کرد.

کوثری ادامه داد: این موضوع که آمریکا بخواهد بر مبنای این اتفاقات اخیر ایران را تحریم بکند درست نیست؛ آمریکایی ها تا کنون بر علیه ملت ایران از هیچ اقدامی دریغ نکرده اند.

جانشین فرمانده فرمانده قرار گاه ثارالله با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران بعد از اتفاقات سال 88 تصریح کرد: تحریم های آمریکا علیه ایران در سال 88 با مدیریت برخی افراد در داخل اعمال شد؛ این افراد با استکبار جهانی همدست شدند و هنگامی که دیدند فتنه نتوانست به نظام ضربه بزند به فکر این افتادند که از طریق تحریم به جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند.

وی تاکید داشت: هر روز که می گذرد بیش از پیش دست آمریکایی ها برای مردم جهان رو می شود که این ها جز زور و زیاده خواهی پایبند به هیچ چیز نیستند و احترامی برای دیگر ملت ها قائل نیستند، لذا در این راستا مردم جهان هر روز آگاه تر می شوند.

سردار کوثری با بیان این که استکبار جهانی در داخل هیچ غلطی نمی تواند بکند خاطر نشان کرد: عوامل سرویس های جاسوسی در کشور به ویژه تهران شناسایی شده اند و به مرور زمان به سراغ تک تکشان خواهیم رفت؛ البته افرادی که اذعان به اشتباه خود بکنند و فریب خورده باشند به یک تذکر اکتفا خواهیم کرد اما افرادی که با کشور عناد دارند را رها نخواهیم کرد و حسابشان را خواهیم رسید.

302

کد خبر: 892774

وب گردی

وب گردی