فراخوان کارگاه آموزشی بین‌المللی میکروسکوپ الکترونی روبشی با همکاری کمپانی زایس آلمان

مدیر کل توسعه و پشتیبانی شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری کارگاه آموزشی بین المللی میکروسکوپ الکترونی روبشی با همکاری کمپانی زایس آلمان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیرضا ایرانبخش در این باره گفت: «کارگاه آموزشی میکروسکوپ الکترونی روبشی و گسیل میدانی (SEM , FE-SEM) با همکاری شرکت زایس آلمان و توسط مدرسان بین المللی به نام های Mr. Juergen Ralf Frank و Electron Microscopy Expert و Dr. Daniel Martin Koch و Confocal & Light Microscopy Epert برگزار می شود.»

وی اظهار کرد: «از جمله راهبردهای سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها) افزایش دانش علمی و توان مهارتی کارشناسان آزمایشگاه ها از طریق برگزاری دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت است به همین منظور این اداره کل در نظر دارد دوره آموزشی میکروسکوپ الکترونی روبشی و گسیل میدانی (SEM , FE-SEM) را با همکاری شرکت زایس آلمان و توسط مدرسان بین المللی برگزار کند.»

این مسئول با بیان اینکه از جمله اهداف ساها ارتقای ارتباط موثر و تعاملات بین المللی است، خاطرنشان کرد: «این دوره آموزشی یکروزه برای روز دوشنبه 25 دی جاری برنامه ریزی شده است. شرکت در این دوره رایگان بوده و در پایان گواهینامه شرکت در دوره اعطا می شود.

ایرانبخش یادآور شد: مباحث آموزشی این دوره شامل Presentation of ZEISS company و Presentation of Taimaz company و Presentation SEM solutions و Presentation FE-SEM Solutions و Presentation FIB-SEM solutions و Presentation Correlative Microscopy (Combine Electron & Light Microscopy) است.

این دوره آموزشی به زبان انگلیسی برگزار می شود و شرکت کنندگان دوره باید به زبان انگلیسی مسلط باشند. با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان، کارکنان و اعضای هیات علمی که تمایل به شرکت در دوره دارند حداکثر تا روز شنبه 16 دی می توانند برای هماهنگی با شماره تلفن 47353528 مهندس جعفری تماس بگیرند.

کد خبر: 892777

وب گردی

وب گردی