قناد باشی: مقامات اسرائیلی به دنبال براندازی در ایران هستند

یک کارشناس مسائل منطقه معتقد است عدم توجه جامعه جهانی به مسئله قدس، موجب ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه خواهد شد.

جعفرقناد باشی کارشناس مسائل منطقه و خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به صحبت های اخیر وزیر جنگ اسرائیل مبنی بر فراموشی مسئله قدس گفت: اظهارات و توصیه سردمداران صهیونیستی این است که دستگاه های تبلیغاتی تمام توجهات را به ایران متمرکز کنند و غزه را از دستور کار خود خارج کنند؛ لذا هنگامی که توجه جامعه جهانی نسبت به مساله قدس کمتر شود باعث ادامه جنایات رژیم صهونیستی در غزه خواهد شد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی همواره برای ضربه زدن به مردم فلسطین از ایام تعطیلات کریسمس استفاده کرده اند؛ در حال حاضر نیز می دانند که طرفداری از اغتشاشات ایران ممکن است ماهیت اصلی این جریان را آشکار کند لذا در همین خصوص آقای نتانیاهو به مقامات اسرائیلی توصیه می کند تا درباره اغتشاشات ایران زیاد سخن گفته نشود زیرا که این اقدام باعث افشای ماهیت اصلی اغتشاش گران در ایران می شود.

این کارشناس ادامه داد: با تمام این تفاسیر مقامات اسرائیلی نتوانستند از سخنان خود درباره اغتشاشات ایران جلوگیری کنند و به نوعی ماهیت اصلی این اقدامات در داخل کشور روشن شد.

قنادباشی در پایان تاکید کرد: مقامات اسرائیلی با تاکید بر این که رسانه ها باید بیشترین تمرکز را روی اتفاقات ایران داشته باشند به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

302

کد خبر: 892826

وب گردی

وب گردی