فرماندار آبادان: مطالبه گری حق مردم است

فرماندار آبادان با بیان این که مطالبه گری حق مردم است، گفت: این مطالبه گری بایستی در چارچوب قانون انجام شود و همه ما نیز متعهد، مسئولیت پذیر و پاسخگو هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپمایی اعتراضی مردم آبادان به اغتشاشات اخیر در کشور ضمن اشاره به بروز رویدادهایی چند روز اخیر در سطح کشور و چشمگیر نبودن این حوادث در آبادان افزود: امروز شاهد آن هستیم که مردم آبادان از اقشار و قومیت های مختلف همچون همیشه برای حمایت و تجدید پیمان با ارزشها و آرمانهای انقلاب و نظام به صحنه آمده اند و انزجار خود را نیز از اغتشاش گران، بر هم زنندگان نظم، امنیت و آرامش عمومی به وضوح اعلام کردند.

وی اظهار کرد: طبیعی است که سیستم سیاسی بایستی در حوزه اعتبار بخشی به مردم و پاسخگویی به مطالبات به حق آنان ورود کند و لذا برای تحقق این مهم باید ظرفیت پاسخگویی مسئولان نیز بالاتر رود.

شهبازی با اشاره به وجود مشکلات در اقتصاد کل دنیا تصریح کرد: اکنون که به مدد رسانه های جمعی، سطح دانایی و آگاهی مردم و نخبگان به یکدیگر نزدیک شده است، امید می رود تا هم ساختار سیاسی و هم دولت به مطالبات مردم توجه بیشتری کنند.

فرماندار آبادان گفت: مردم به مثابه سوپاپهایی هستند که اگر اشکالاتی در کار است آنها را به شکل قانونی و از راهش به گوش مسئولان می رسانند و آنها نیز بایستی در جهت رفع آنها بکوشند و اگر رویه های نادرستی در سطح پائینی هست، اصلاح شود.

شهبازی افزود: مطالبه گری حق مردم است اما این مطالبه گری بایستی در چارچوب قانون انجام شود و همه ما نیز متعهد، مسئولیت پذیر و پاسخگو هستیم.

منبع: مهر

901

کد خبر: 892903

وب گردی

وب گردی