لاهوتی: مردم مراقب باشند از مطالبات شان سوء استفاده نشود

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن دسته از مردم که از دولت مطالباتی دارند بایستی مراقب باشند تا دشمن نتواند از مطالبات آن ها سوء استفاده کند.

مهرداد باهوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در واکنش به اتفاقات اخیر در کشور و بروز ناامنی در برخی نقاط گفت: اتفاقات اخیر در کشور از یک جهت مربوط به مطالبات مردم است؛ مانند سپرده گذاران موسسه مالی کاسپین که مدت طولانی نیز در نزدیک مجلس شورای اسلامی تجمعات اعتراضی برگزار کردند که البته اقدام غلطی نبود.

وی افزود: از جهت دیگر عده ای خواسته های متفاوت از مردم داشتند و باعث شد تا اشخاصی مانند ترامپ از این افراد حمایت کنند؛ بنابراین مردم باید آگاه باشند و فریب استکبار جهانی را نخورند.

لاهوتی ادامه داد: افرادی مانند جان کری، هیلاری کلینتون و نتانیاهو مردم را برای انجام اغتشاش تحریک کردند که این اتفاق بسیار بدی برای جمهوری اسلامی بود. مردم ایران مردمی آگاه هستند همان طور که در طول 8 سال دفاع مقدس جانانه از کشور خود دفاع کردند در برابر این اقدامات دشمن نیز ساکت نخواهند نشست.

نماینده مردم لنگرود با بیان این که دشمن متوجه شده است تنها مسیر نابودی جمهوری اسلامی مسیر اقتصادی است تصریح کرد: دونالد ترامپ هنگامی بر مسند ریاست جمهوری آمریکا نشست اقدام به تحریم کشور ما کرد؛ در حال حاضر نیز متوجه شده است با ایجاد آشوب و نا امنی می تواند ضربه های بیشتری را به اقتصاد ما وارد بکند.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ما همواره حامی نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و خواهند بود؛ آن دسته از مردم که از دولت مطالباتی دارند بایستی مراقب باشند تا دشمن نتواند از مطالبات آن ها سوء استفاده کنند.

302

کد خبر: 892920

وب گردی

وب گردی