نیکوس: لمونیس به انصاری‌فرد اعتماد می‌کند

مفسر مطرح فوتبال یونان معتقد است سرمربی المپیاکوس با وجود تلاش این باشگاه برای جذب مهاجم اسبق چلسی همچنان به کریم انصاری‌فرد در خط حمله تیمش اعتماد می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز ، به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، نیکوس استاماتلوس درباره تصمیم باشگاه المپیاکوس برای انتقال کوییک رمی، مهاجم فرانسوی تیم لاس‌پالماس که دارای 3 سال سابقه حضور در تیم چلسی انگلیس است نوشت: پیشنهاد جذب رمی مطرح شده است. هیچ چیز بیشتر یا هیچ چیز کمتر، تاکیس لمونیس، سرمربی 57 ساله تیم المپیاکوس با توجه به اطلاعات موجود به کریم انصاری‌فرد و اوروس در خط حمله اعتماد می‌کند.

در ادامه این مطلب آمده است: البته المپیاکوس به دنبال گزینه سومی در خط حمله است، البته این گزینه نمی‌تواند ترائوره از تیم آمیان فرانسه باشد. پیشنهادهای زیادی در این رابطه به المپیاکوس رسیده است.

امروز (چهارشنبه) رسانه‌های ورزشی یونان از ورود باشگاه المپیاکوس به پرونده خرید کوییک رمی، مهاجم لاس‌پالماس خبر دادند. مهاجم 30 ساله‌ای که علاوه بر المپیاکوس یونان 3 تیم انگلیسی و یک تیم فرانسوی را نیز خواهان خود می‌بیند. هم‌اکنون کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی بهترین مهاجم المپیاکوس است و کوییک رمی با تجربه بالای خود می‌تواند به مهر‌ه‌ای موثر کنار ملی‌پوش ایرانی تبدیل شود.

602

کد خبر: 892937

وب گردی

وب گردی