نمایشگاه «ذهن و احساس» در گالری پردیس ملت برپا می شود

نمایشگاه نقاشی و حجم باعنوان «ذهن و احساس» در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، نمایشگاه گروهی نقاشی و حجم با عنوان «ذهن و احساس» با آثاری از 26 هنرمند در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که با کیوریتوری فرناز محمدی برگزار می‌شود، آثاری از سارا آریان‌پور، علیرضا آدم بکان، مریم اشکانیان، حمیدرضا اندرز، رضا بهاروند، شاه‌پری بهزادی، طاهر پورحیدری، مرتضی پورحسینی، وحید چمانی، فرناز ربیعی جاه، حامد رشتیان، نیلوفر رهنما، امیرحسین زنجانی، سپیده سحر، ساله شریفی، نسترن صفایی، محمد طباطبایی، نفیسه عمران، محسن فولادپور، مهسا کریمی‌زاده، دانا نهداران، نیلوفر وجدانی، آتوسا وحدانی، لیلا ویسمه، بنفشه همتی و الهام یزدانیان به نمایش درمی‌آید.

محمدی در بیانیه این نمایشگاه نوشته است: آثار این نمایشگاه در محل تقاطع ذهن و احساس پدید می‌آید. کارها به طور کامل خودبیانگری احساسی نیستند، ولی در عین حال در یک ذهنیت عاری از احساسات نیز سیر نمی‌کنند. آن‌ها در حقیقت در محل تقاطع ذهن و احساس پدیدار می‌شوند و از همین منظر یک رویکرد پست مدرن متبلور می‌سازند. تلاقی ذهن و احساس، فاصله گرفتن از خردگرایی مدرنیسم اروپایی و احساسات‌گرایی مدرنیسم امریکایی و در واقع نیل به ماهیت هنر معاصر است که از رایج ترین مضامین، در آثار هنرمندان معاصر جهان است.

افتتاحیه این نمایشگاه جمعه 15 دی ماه ساعت 16 تا 20 برگزار می‌شود و بازدید همه روزه تا 29 دی ماه از ساعت 11 تا 20 برای علاقه‌مندان آزد است.

503

کد خبر: 892971

وب گردی

وب گردی