آذری: بودجه باشگاه ذوب آهن به شدت کاهش پیدا کرده است

صبح امروز و با حضور مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، مراسم معارفه عضو موظف هیات مدیره محترم باشگاه ذوب آهن برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان، صبح امروز و با حضور مدیریت و پرسنل ستاد باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، مراسم معارفه "احمد جمشیدی" عضو موظف هیات مدیره محترم باشگاه ذوب آهن در تالار شفق برگزار گردید.

در این مراسم در ابتدا "دکتر سعید آذری" مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پیرامون مسایل مختلف باشگاه و همچنین کارنامه کاری "احمد جمشیدی" و "اصغربرشان" دیگر عضو جدید هیات مدیره باشگاه ذوب آهن صحبت کرد.

آذری همچنین با بیان این مساله که هر چند بودجه باشگاه ذوب آهن به شدت کاهش پیدا کرده است، اما با تعامل و تلاش هیات مدیره شرکت سهامی ذوب آهن و هیات مدیره باشگاه، درصدد هستیم که شرایط باشگاه را به بهترین شکل اداره کرده و بدون تردید در آینده ای نزدیک روزهای خوبی در مجموعه باشگاه ذوب آهن رقم خواهد خورد.

در ادامه عضو موظف هیات مدیره باشگاه در مورد شرایط باشگاه ذوب آهن از جمله اینکه باشگاه ذوب آهن یکی از مهم ترین برندهای باشگاهی در ورزش کشور محسوب می شود صحبت کرد و در ادامه افزود: که با تلاش همه مجموعه، بهترین شرایط را برای باشگاه و خانواده بزرگ ورزش ذوب آهن رقم خواهیم زد.

602

کد خبر: 892987

وب گردی

وب گردی