روایتی از کشته شدن "آرمین صاقی" توسط ‌اغتشاشگران در خمینی‌شهر

عموی آرمین صادقی نوجوانی که به تازگی در درگیری‌های خمینی‌شهر کشته شده با بیان اینکه عده‌ای سودجو در حال سوءاستفاده از مردم ما هستند گفت: اگر اعتراضی وجود دارد باید به روش درست آن اعلام شود و راهش این نیست که مردم را با چنین مسائل سنگینی روبه‌رو کنند.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا صادقی پیرامون کشته شدن آرمین صادقی بردارزاده 13 ساله خود که در درگیری شب‌های گذشته خمینی‌شهر کشته شده بود اظهار داشت: آرمین آن شب همراه با عموی خود برای صرف شام بیرون رفته بودند و در مسیر توقف کردند.

وی افزود: حدود یک کیلومتر بعد عموی آرمین به دلیل اینکه هیچ صدایی از طرف آرمین نشنیده بود او را صدا می‌زند ولی جوابی نمی‌شنود او را چند بار تکان می‌دهد که می‌بیند آرمین کف ماشین افتاد و بی‌حرکت است، دستش را زیر سر او می‌گذارد و متوجه خونریزی شدید او می‌شود که به سرعت او را به بیمارستان منتقل می‌کند اما متاسفانه آرمین فوت کرده بوده است.

عموی آرمین صادقی با اعلام برائت از این برخوردها گفت: چنین اغتشاشاتی راه اعتراض نیست، این خلق و خوی شهر ما نیست که برخی مردم از آن سوء استفاده می‌کنند، یک عده سودجو درحال سوء استفاده از مردم ما هستند و این راهش نیست. اگر اعتراضی هست باید به روش درست آن با تظاهرات اعلام شود و این خشونت‌ها راهش نیست که مردم را با چنین مسائلی روبه‌رو کند.

وی با اشاره به خصوصیت‌های اخلاقی آرمین خاطرنشان کرد: آرمین 13 ساله‌ای که در کنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می‌کرد، همیشه نمازش را سروقت می‌خواند و بارها جانماز خود را مرتب می‌کرد، همیشه در حین نماز به مدت طولانی دعا می‌خواند.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 893015

وب گردی

وب گردی