بهره گیری از ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در تدوین استانداردهای بین المللی

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان ملی استاندارد ایران به منظور گسترش همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم انعقاد تفاهم نامه با ابراز خرسندی از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین دانشگاه های کشور، گفت: این تفاهم نامه به ارتقای جایگاه سازمان و هم افزایی بیشتر با نخبگان علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور کمک می کند.

وی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران موظف است با بهره گیری از توان علمی استادان برجسته و نخبگان علمی و فنی کشور، زمینه ساز ارتقای کیفی کالا و خدمات شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه این سازمان درصدد بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در امر تدوین استانداردهای بین المللی است، خاطر نشان کرد: امیدوارم با امضای این تفاهم نامه بتوانیم گام های مؤثری در جهت تربیت و آشنایی بیشتر دانشجویان با استاندارد برداریم.

پیروزبخت ادامه داد: شناسایی و نهادینه کردن فرهنگ استاندارد در تمام مؤلفه های زندگی و محصولات مورد استفاده از دیگر ضرورتهاست که سعی داریم با استفاده از توان علمی دانشگاه ها به آن دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امضا تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی را به فال نیک می گیرم، گفت: امیدوارم این تفاهم نامه عملیاتی شود نه اینکه در کتابخانه اسناد بایگانی شود.

کد خبر: 893022

وب گردی

وب گردی