استانداران عامل وحدت در جامعه باشند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: استانداران باید تقویت کننده وحدت باشند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی که امروز برای معرفی استاندار جدید و تکریم استاندار قبلی سمنان به این استان سفر کرده است ، پیش از شرکت در مراسم ، به دیدار آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان رفت و با وی گفت و گو کرد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این دیدار با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت وحدت و انسجام در کشور گفت: استانداران باید عامل و تقویت کننده وحدت در جامعه باشند.
آیت الله سید محمد شاهچراغی ، وحدت و ولایتمداری را عامل مهم در موفقیت های نظام اسلامی دانست و گفت: از استاندار جدید سمنان نیز خواستارم عامل وحدت باشد تا با هم بتوانیم به مردم این استان خدمت کنیم.
امام جمعه سمنان با اشاره به مشکلات این استان در حوزه آب و اشتغال از استاندار جدید سمنان خواست برای تامین آب و توسعه اشتغال در استان تلاش کند .
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این دیدار "سیدشهاب الدین چاوشی" را به عنوان استاندار جدید سمنان معرفی کرد.
استاندار جدید سمنان نیز با تشکر از رییس جمهوری و وزیر کشور در سپردن این مسولیت به وی گفت: امیدوارم با کسب رضایت و ایجاد همدلی در استان خدمتگزار مردم مومن این استان باشم.
در این دیدار معاون سیاسی وزارت کشور ، نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان و وزارت کشور حضور داشتند.
آیت الله شاهچراغی هم با قدردانی از تلاش های محمدرضا خباز ، استاندار قبلی سمنان ، برای سید شهاب الدین چاوشی ، استاندار جدید این استان آرزوی موفقیت و توفیق کرد .

901

کد خبر: 893200

وب گردی

وب گردی