تارتار: محرومیت و مصدومیت‌ بازیکنان دست ما را بسته بود/ هواداران هیچ وقت پارس جنوبی را تنها نمی‌گذارند

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: در مسابقه با تیم سپاهان اصفهان فرصت رسیدن به پیروزی را داشتیم.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان اظهار داشت: در نیمه اول هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و هم‌دیگر را ارزیابی کردند. در نیمه دوم با راهکارهایی که ارائه کردیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم ولی در ضربه آخر کم دقت بودیم که به گل نرسیدیم.

اتارتار خاطرنشان کرد: محرومیت و مصدومیت‌ بازیکنان دست ما را بسته بود و نتوانستیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم. این هواداران هیچ وقت ما را تنها را نمی‌گذارند و چه در خانه و چه بیرون خانه همراه ما هستند و ما را تنها نمی‌گذارند.

او درمورد مصدومیت مطهری بازیکن پارس جنوبی، افزود: این بازیکن به تازگی رفع مصدومیت شده و توان بازی را داشت و به این بازیکن بازی دادیم. برای خط حمله تیم خود سه بازیکن خوب را گرفتیم و امیدواریم با رسیدن مصدومان به بازی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. خیلی از تیم‌ها را برده‌ایم و امیدواریم باز هم به روزهای خوب خود برسیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درمورد داور مسابقه گفت: پیام حیدری داور آینده‌داری است و بیژن حیدری هم داور خیلی خوبی است و امیدواریم اشتباه نکرده باشند و در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم.

601

کد خبر: 893246

وب گردی

وب گردی