مردم و دانشجویان استان تهران با حضور در راهپیمایی امروز نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه‌های تهران بزرگ با اشاره به برگزاری راهپیمایی امروز گفت: از مردم شریف و انقلابی تهران به خصوص از قشر جوان دانشجوی آگاه می‌خواهیم که امروز در راهپیمایی اعلام انزجار از آشوبگران شرکت کرده و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

به گزارش ایسکانیوز،محمدمحسن فیضی‌پور دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ ، با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به انقلاب و مردم ایران اسلامی گفت: دشمنان مردم و انقلاب اسلامی از هیچ فرصتی برای ضربه زدن غفلت نمی‌کنند، این بار هم ضعف مسئولین در اجرای اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی فراوانی را برای کشور به وجود آورده و در نتیجه در میان مردم ایجاد نارضایتی فراوانی کرده است.

وی ادامه داد: نارضایتی موجود در میان مردم این خیال باطل را برای دشمنان ایجاد کرد که می‌توانند با فعال کردن سرشاخه‌های ضد انقلاب ضربه‌ای به اصل انقلاب بزنند و نقشه‌های شوم خود را به اجرا در بیاورند. اما مردم انقلابی، بصیر و صبور ایران اسلامی در شهرهای کوچک و بزرگ، علی‌رغم همه مشکلات و نارضایتی‌ها از وضع اقتصادی کشور، با حضور در راهپیمای‌های حماسه ساز خود، دلبستگی خود را به انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

این فعال دانشجویی در ادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی مردم در انزجار از آشوبگران بعد از نماز جمعه امروز در نقاط مختلف استان تهران، تاکید کرد: من به عنوان عضو کوچکی از دریای عظیم ملت و به نمایندگی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران بزرگ از مردم شریف و انقلابی تهران به خصوص از قشر جوان دانشجوی آگاه می‌خواهم که امروز در راهپیمایی اعلام انزجار از فتنه‌گران و آشوبگران شرکت کرده و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی با بیان اینکه مطالبات به حق مردم نباید فراموش شود و همه باید برای رفع مشکلات ملت تلاش کنند،در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از طرف جنبش دانشجویی و به طور خاص به نمایندگی از بسیج دانشجویی به مردم ایران اسلامی قول می‌دهیم که در پیگیری حل مشکلات و مطالبه گری از مسئولین همه توان خود را به کار بگیریم.

204

کد خبر: 893336

وب گردی

وب گردی