اعضای شورای مرکزی جدید اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران انتخاب شدند

دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران از برگزاری انتخابات شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی خبر داد و گفت: انتخابات اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران با حضور تشکل‌های عضو این اتحادیه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،محمدعلی سعادتی دبیر اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) ، از برگزاری انتخابات شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی خبر داد و گفت: انتخابات اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران با حضور تشکل‌های عضو این اتحادیه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

وی افزود: این انتخابات همانند دوره‌های گذشته متناسب با شان و جایگاه اتحادیه برگزار شد که اعضای منتخب شورای اتحادیه متشکل از 11 عضو شورای اصلی و 4 عضو علی البدل و 2 بازرس با رای اعضای مجمع عمومی مشخص شدند.

سعادتی بیان داشت: انتخابات این دوره در حالی برگزار شد که مردم ما در تمام نقاط کشور در مقابله با آشوبگران مانند نهم دی به خیابان آمدند، نهم دی روز حق علیه باطل و روز بیداری و روشنگری دلاور مردان و شیرزنان ایرانی بود و باعث برکات فراوانی برای مردم این مرز و بوم شد و قطعا برکت این روشنگری و بیداری به لطف پروردگار لایضال الهی به مجموعه جنبش دانشجویی علی الخصوص سازمان اسلامی دانشجویان ایران رسیده و خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این انتخابات بعد از شمارش آرا، حمیده بنه گزی با 59 رای، محمدجواد قربانی با 42 رای، امین معین الدینی با 58 رای، محمد امین دلفاردی با 60 رای، امین ارسلانی با 56 رای، حسن بکتاشی با 59 رای، رضا احمدی با 63 رای، پرهام طهماسبی حائز 59 رای، علی ابوالحسنی با 58 رای، عرفان قانعی حائز با 63 رای، زکیه شعبانی حائز 59 به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخات شدند.

سعادتیدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس تصریح کرد: همچنین مهدی اکبری با 57 و میثم مرادی با 58 رای به عنوان بازرسین شورای مرکزی اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران انتخاب شدند و دبیر بعدی اتحادیه نیز در هفته‌های آینده توسط شورای مرکزی جدید انتخاب خواهد شد.

204

کد خبر: 893394

وب گردی

وب گردی