تروریست های جبهه النصره فراری داده شدند

ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب شرق استان ادلب، موفق شد تروریست‌های جبهه النصره را از ارتفاعات «خزنه» و روستاهای «مشهد و مریجب المشهد» به بیرون براند.

به گزارش ایسکانیوز، ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش در ریف جنوبی استان ادلب، به پیشروی مهمی در برابر تروریستهای معارض دست یافتند.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی گزارش داد که نیروهای سوری در جنوب شرقی ادلب، کنترل ارتفاعات «خزنه» و روستاهای «مشهد و مریجب المشهد» را به دست گرفتند.

خزنه در شمال روستای «الرویبدة» و روستای مشهد در شمال روستای «الهویة» و روستای مریجب المشهددر شمال شرق روستای مشهد واقع شده است.

در همین راستا، ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش شامگاه پنجشنبه در عملیات خود در ریف جنوبی استان ادلب پیشروی چشمگیری داشته و به شهرک «سنجار» که یکی از مهمترین مقرهای تروریستهای جبهه النصره در ریف شرقی ادلب است، نزدیکتر شدند.

یگانهای ارتش سوریه در جریان عملیات مذکور توانستند شهرکهای «اللوبیدة، الفحیل، رسم العبد، ربیعة موسى، القصر الابیض، ام الریجینی، الحقیقه و تل ام رجیم» را آزاد کنند.

وبگاه معارض عنب نیز ضمن اذعان به پیشروی ارتش سوریه، تأکید کرد که نیروهای سوری در فاصله 4 کیلومتری روستای سنجار قرار دارند و در پی آزادسازی روستاهای «شیخ برکة و أم الهلاهیل» هستند تا بتوانند خود را به سنجار برسانند.

سیطره ارتش سوریه بر سنجار، برای تروریستها، تهدیدی برای فرودگاه نظامی «ابوالضهور» به شمار میرود و نیروهای مقاومت به 16 کیلومتری این فرودگاه میرسند.

ارتش سوریه طی روزهای گذشته از 4 محور در حال پیشروی به سمت فرودگاه ابوالضهور است

کد خبر: 893520

وب گردی

وب گردی