آیین ملی نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمان برگزار شد

آیین ملی نکوداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام رضا توان سرپرست پردیس خواجه نصیرالدین طوسی صبح شنبه در آیین ملی نکوداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: ما همه آیت الله هاشمی رفسنجانی را به عنوان مجاهد بزرگ در کنار امام خمینی (ره) که جان و مال خود را در راه پیروزی انقلاب داده است، می شناسیم.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و مقام معظم رهبری است، مدیری مدبر و سردار سازندگی که بعد از جنگ هشت ساله دفاع مقدس به ساخت کشور پرداخت و در عرصه سیاست بسیار باهوش بود.

سرپرست پردیس خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی ابعاد ناشناخته زیادی در زمینه تربیتی و شخصیتی دارد، گفت: در دانشگاه فرهنگیان یک تیم علوم تربیتی دانشگاه روی آثار آیت الله هاشمی رفسنجانی کار کردند و کتاب چیستی و چگونگی تربیت در اندیشه آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم رونمایی می شود.

حجت الاسلام توان یادآور شد: سایتی به نام آیت الله هاشمی بارگذاری شده است که دانشجویان و اساتید در زمینه تربیتی، اخلاقی و شخصیتی مقالات خود را ارائه دهند بعد از کتاب آن چاپ خواهد شد.

901

کد خبر: 893610

وب گردی

وب گردی