توقع بیشتری از استقلال داشتیم/ تصمیم جدیدی در خصوص تراکتورسازی می‌گیریم/ به حسینی تبریک می‌گویم

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: به دروازه‌بان جوان تیم‌مان هم تبریک می‌گویم و خوشحالم که او خیال هواداران ما از حضور یک دروازه‌بان مطمئن در تیم را راحت کرده است.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های گل فراوانی داشتیم اما متأسفانه به پیروزی نرسیدیم. توقع بیشتری داشتیم چون روی 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه و کاهش امتیاز با صدر جدول حساب کردیم. البته در مجموع از روند صعودی تیم رضایت داریم.

وی در مورد غیبت طرفداران استقلال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: وقتی در تهران میزبان تراکتورسازی بوده‌ایم، نه تنها 10 درصد، حق قانونی تیم میهمان را در اختیارشان قرار داده‌ایم که گاهی نیمی از سکوها را به هواداران این تیم واگذار کرده‌ایم اما با این اتفاقات، ما هم تصمیم جدیدی خواهیم گرفت.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره عملکرد وینفرد شفر و رکورد کلین‌شیت سید حسین حسینی تصریح کرد: ما علاقه‌مند به ادامه همکاری با شفر هستیم و توافقات لازم نیز با ایشان انجام شده است. به دروازه‌بان جوان تیم‌مان هم تبریک می‌گویم و خوشحالم که او خیال هواداران ما از حضور یک دروازه‌بان مطمئن در تیم را راحت کرده است.

604

کد خبر: 893614

وب گردی

وب گردی