راه‌اندازی بخش مدرسین سامانه " هم آوا" طی چند روز آینده

رییس دانشگاه علمی کاربردی از راه‌اندازی بخش مدرسین سامانه "هم آوا"ی این دانشگاه طی چند روز آینده خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این بخش می‌توان گفت تقریبا تمامی بخش‌های این سامانه راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر محمد حسین امید با اعلام این مطلب و با تاکید بر اینکه تقریبا تمامی بخش‌های سامانه "هم آوا" در دانشگاه علمی کاربردی تکمیل شده است، گفت: طبیعی است که هر سامانه‌ای بخواهد برای اولین بار راه‌اندازی شود تکمیل تمامی بخش‌های آن نیازمند پروسه طولانی‌مدت است که خوشبختانه مشکلات این سامانه با خرید سرور از خارج رفع شده و در حال حاضر اغلب بخش های مهم آن راه اندازی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در واقع سامانه "سجاد" در دانشگاه علمی کاربردی مشکلاتی زیادی داشت و تمامی روسای مراکز از این سامانه ناراضی بودند . با وجود این که بخش زیادی از این مشکلات رفع شد اما همچنان بخش‌هایی از این مشکلات باقی‌ مانده بود که همواره به دلیل عدم پشتیبانی و جواب گو نبودن، نگرانی‌هایی ایجاد کرده بود مبنی بر اینکه ممکن بود در زمان غیر منتظره اطلاعات دانشجویان، دانش آموختگان و به طور کلی دانشگاه با مشکل مواجه شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی گفت: برای حذف و تغییر سامانه "سجاد"، تیمی از معاونت مالی‌، آموزشی، پژوهشی و آی تی را برای بررسی طراحی و ایجاد بهترین سامانه تشکیل دادیم و این تیم پس از بررسی‌های خود به این نتیجه رسید که سامانه جدیدی به عنوان "هم‌آوا" در این دانشگاه راه‌اندازی شود. بنابراین طبیعی است این سامانه که برای اولین بار در دانشگاه راه‌اندازی می‌شود و از نظر مباحث آموزشی ، کارورزی، برنامه ریزی درسی و امور دانشجویان و غیره با دانشگاه‌های دیگر متفاوت است،‌ در اوایل کار خود مشکلاتی را داشته باشد همانطور که عنوان شده این مشکلات با خرید یک سرور خارجی برطرف شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بخش‌های پر مراجعه نظیر ثبت نام ، انتخاب واحد، نقل انتقال و مهمانی دانشجویان و دانش آموختگان راه‌اندازی شده است و دانشجویان می‌توانند بامراجعه به این بخش‌ها درخواست‌های خود را ارسال کنند. ضمن اینکه بخش مدرسین نیز طی چند روز آینده فعال می شود و بطور کلی بخش های سامانه هم آوا تا پایان سال تکمیل می شود.

دکتر امید در پایان در گفتگو با ایسنا تاکید کرد: بخش مربوط به دانش آموختگان که در آن فارغ التحصیلان برای دریافت گواهی بیش‌ترین مراجعات را دارند راه‌اندازی شده و در صورتی که اطلاعات دانشجویان در این سامانه وجود داشته باشد می توانند درخواست‌های خود را ارسال و پیگیری کنند.

204

کد خبر: 893703

وب گردی

وب گردی